używane słowa a IQ

1. Data: 2011-02-24 11:01:07

Temat: używane słowa a IQ
Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Czy spotkaliście się z jakimiś badaniami potwierdzającymi zależności
między IQ, a:
-średnią długością używanych słów (np. w listach, blogach),
-różnonordnością słownictwa,
lub innymi badaniami związanymi ze słownictwem?

Dzięki za pomoc

2. Data: 2011-02-24 11:07:30

Temat: Re: używane słowa a IQ
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hollow Quincy" <h...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

>-średnią długością używanych słów (np. w listach, blogach),
>-różnonordnością słownictwa,
>lub innymi badaniami związanymi ze słownictwem?

Nie do konca topicznie, ale ten zwiazek jest posredni. Zwykle ludzie z
wyzszym IQ sa po prostu lepiej wyedukowani.

3. Data: 2011-02-24 11:23:09

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Hollow Quincy <h...@g...com> wrote:
> [...]
> -średnią długością używanych słów (np. w listach, blogach),
> -różnonordnością słownictwa,
> lub innymi badaniami związanymi ze słownictwem?

a wiecie co...

ja chcę udowodnić, że Was jako całą cywilizację byle debil jest
w stanie zabić.

dlatego na prawo i lewo rozdaję zabawki mówiąc, że to po to żeby
sobie w łeb nie strzelili, a wy już tam dobrze lepiej wiecie
dlaczego tak naprawdę.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

4. Data: 2011-02-24 12:07:09

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-24 12:07, Ghost pisze:

> [...]
>
> Nie do konca topicznie, ale ten zwiazek jest posredni. Zwykle ludzie z
> wyzszym IQ sa po prostu lepiej wyedukowani.

Nie sugerowalbym sie belkotem tego analfabety funkcjonalnego, ktory
pewnie nigdy nawet nie slyszal np. o raportach FIDIC, w ktorych nacisk
jest polozony na zwiezlosc i caly pic polega na tym, zeby opisac
wszystko przy mozliwie oszczednej ilosci slow.

5. Data: 2011-02-25 22:34:39

Od: User_Friendly <p...@c...org.xy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie do konca topicznie, ale ten zwiazek jest posredni. Zwykle ludzie z
> wyzszym IQ sa po prostu lepiej wyedukowani.

Nie tyle wyedukowani, a oczytani. :)
To oczytanie pozwala na swobodne posługiwanie się słownictwem. Poziom
wyedukowania sensu stricto, czyli posiadanie lub nie dyplomu, nie
stanowi o elokwencji i/lub inteligencji.
Zresztą w historii wielu jest ludzi wybitnych czy wręcz genialnych,
którzy nie ukoronowali swoich studiów wyższych dyplomami, chociaż zwykle
studiowali kilka lat.

--
User_Friendly

6. Data: 2011-02-26 02:13:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydawało mi się, że IQ wpływa przede wszytkim na jakość
treści przekazu, zamiast na jego formę i obfitość...
a tu proszę: dupa blada.

--
CB

7. Data: 2011-02-26 07:13:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "User_Friendly" <p...@c...org.xy> napisał w wiadomości

.googlegroups.com...

> Nie tyle wyedukowani, a oczytani. :)

Polimeryzowalbym. Po pierwsze wyedukowanie zawiera w sobie oczytanie Samo
oczytanie podniesie nieco poziom slownictwa, ale dopiero koniecznosc
nadazania za innymi oraz werbalizacji wlasnych mysli daje konkretne wyniki.

> [...]
> Zresztą w historii wielu jest ludzi wybitnych czy wręcz genialnych, którzy
> nie ukoronowali swoich studiów wyższych dyplomami, chociaż zwykle

Bez zwiazku. Posiadanie papierka nie stanowi o wyedukowaniu, mylisz pojecia.
Ale... na ponad sto osob z mojego rocznika, palcow jednej reki za duzo by
znalesc ludzi "mniej inteligentych". Kwestia uczelni i kierunku.

Bodek o narkotykach
Trick z nauką poprzez pytania z odpowiedzą TAK/NIE...
Dlaczego nikt mi nie powiedział że jesteśmy w stanie wojny z Niemcami?
Dlaczego nikt mi nie powiedział że jesteśmy w stanie wojny z Niemcami?
Re: Czy ja jestem trollem?