Marchewka z groszkiem

1. Data: 2005-03-13 13:54:12

Temat: Marchewka z groszkiem
Od: "rafal" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-)
Szukam przepisu na smaczną marchewkę z groszkiem

Patrycja & Rafał

1. Data: 2005-03-13 16:20:06

Temat: Re: Marchewka z groszkiem
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam ;-)
> Szukam przepisu na smaczną marchewkę z groszkiem
> Pozdrawiam

Paczka mrożonej marchewki z groszkiem. Wrzucasz do garnuszka, zalewasz wodą,
ale tyle, aby ledwo co pokryło, solisz. Gotujesz do miękkości. Łyżkę masła
rozkręcasz w kubeczku z łyżką mąki, jak masz masło bardzo twarde możesz je
rozpuściuć na małej patelce i dopiero wmieszać mąkę. Nie spal masła. Masło z
mąką dodajesz do marchewki, mieszasz starannie i zagotowywujesz. Można
troszkę posłodzić
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-03-14 18:21:55

Od: tucherka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal napisał(a):
> Witam ;-)
> Szukam przepisu na smaczną marchewkę z groszkiem
> Pozdrawiam

ja zawsze robie marchewke tak :
(juz mnie raz tu ktos skrytykowal ze w taki sposob ..ale mnie wlasnie
tak najbardziej smakuje i polecam!!! )

trzesz marchewke na tarce o grubych oczkach..wrzucasz do rondelka, na
dno troszke wody..przykryc i niech chwilke sie pogotuje...do tego daje
lyzeczke masla i przyprawiam sola...na koniec zageszczam maka i dodaje
groszek konserwowy....no pyyyychaaa!!!!! i nie mowcie mi ze to ciapa
wychodzi i ze marchewka z groszkiem powinna byc w kosteczke....bo ja
wlasnie w kosteczke nie lubie ;) :) :)

pozdrawiam ... napelniona po brzegi surowka z kapusty pekinskiej tuch :) :)

1. Data: 2005-03-15 12:52:22

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

tucherka napisał(a):

> [...]
> groszek konserwowy....no pyyyychaaa!!!!! i nie mowcie mi ze to ciapa
> wychodzi i ze marchewka z groszkiem powinna byc w kosteczke....bo ja

faktycznie wychodzi smaczna a groszek i tak sie odroznia od marchewkowej
masy jesli tylko na dostatecznie grubej tarce byla ona ucierana...
zamiast maki mozna dodac lyzke slodkiej smietany a jak marchewka za malo
slodka to odrobine cukru...
Mars

1. Data: 2005-03-15 19:18:27

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tucherka napisał(a):

> ....no pyyyychaaa!!!!! i nie mowcie mi ze to ciapa
> wychodzi i ze marchewka z groszkiem powinna byc w kosteczke....bo ja
> wlasnie w kosteczke nie lubie ;) :) :)

Ale to ciapa wychodzi i nie kosteczka tylko ćwierćwałek ;-)
To i tak lepiej niż mrożonka.

--
richo

1. Data: 2005-03-15 20:37:59

Od: tucherka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca napisał(a):

> Ale to ciapa wychodzi i nie kosteczka tylko ćwierćwałek ;-)
> To i tak lepiej niż mrożonka.

zadna ciapa tylko pyszny dodatek do ziemniaczkow i sznycelka:):)
mniaaaaaam !!!! i jak ktoe nie da za duzo wody to nie bedzie
ciapa...tylko konsystencja czerwonych buraczkow startych na grubej tarce
ooo !!!! ;) :)
pozdr tuch :)

1. Data: 2005-03-15 22:17:56

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tucherka napisał(a):

> [...]
> mniaaaaaam !!!! i jak ktoe nie da za duzo wody to nie bedzie
> ciapa...tylko konsystencja czerwonych buraczkow startych na grubej tarce

Aleś smaka mi narobiła! No i zamiast iść spać będę teraz sznycelka
szukał... z buraczkami ;-)

--
richo

1. Data: 2005-03-16 11:04:54

Od: "beata belkius" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć kroisz marchewke w kostke i gotujesz do miekkości w małej ilości wody
jak będzie miekka to dodajesz groszek i zagęszczasz wodą z mąką a taze
doprawiasz według własnego gustu
Użytkownik "tucherka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wlasnie w kosteczke nie lubie ;) :) :)
>
> pozdrawiam ... napelniona po brzegi surowka z kapusty pekinskiej tuch :)
:)

Jak upiec pieczywo typu wasa?
Dieta i Święta:)
Re: Gdzie przechowywac: oliwy, oleje, ocet...
Kiwi i galaretka
jaki farsz do nalesnikow?zabraklo mi pomyslow...