Masazysta

1. Data: 2004-12-22 11:13:46

Temat: Masazysta
Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje w Warszawie dobrego masazysty lub masazystki.
Chodzi mi o masaz odchudzajacy calego ciala konkretnie to chce ujedrnic
troszke cialko masazami, i szukam profesionalisty ktory robi to bardzo
dobrze! Moze ktos ma jakies namiary?

dziekuje sredecznie

Monia

PS Byl kiedys dobry i nie drogi masazysta w Pruszkowie ale nie znam adresu
tylko o nim slyszalam moze ktos kojarzy?

1. Data: 2004-12-22 12:08:49

Temat: Re: Masazysta
Od: "llinka" <l...@n...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi mi o masaz odchudzajacy calego ciala konkretnie to chce ujedrnic
> troszke cialko masazami, i szukam profesionalisty ktory robi to bardzo

pan Jarek z gabinetu na Sękocińskiej, na Ochocie (w bok od placu
Narutowicza). Ceny ma niewarszawskie, niestety nie pamietam ile masaż
odchudzający kosztował.
Natomiast z czystym sumieniem mogę go polecić - nalezy do tego rodzaju
masazystow, którzy są w stanie ocenic, czy można i warto taki, bądz inny
masaż zastosowac.
a i namiary moge na priva przesłac.
--
Llinka

1. Data: 2004-12-22 12:35:21

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast z czystym sumieniem mogę go polecić - nalezy do tego rodzaju
> masazystow, którzy są w stanie ocenic, czy można i warto taki, bądz inny

Dziekuje
Monia

1. Data: 2004-12-22 21:39:37

Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Dec 2004 11:13:46 GMT, "Monika" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
>Chodzi mi o masaz odchudzajacy calego ciala konkretnie to chce ujedrnic
>troszke cialko masazami, i szukam profesionalisty ktory robi to bardzo

masaz odchudzajacy? ;-) dobre - jezeli ktokolwiek gubi cokolwiek
podczas masazu, to jest to masazysta a nie masowany ;-)

1. Data: 2004-12-23 11:05:23

Od: "Margo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Poszukuje w Warszawie dobrego masazysty lub masazystki.

Ze spokojnym sumieniem mogę polecić ci P. Tomka. Dojeżdża do pacjentów ze
swoim łóżkiem. Korzystałam z jego usług kilka razy. Zaczęłam od drenażu
limfatycznego, a potem były masaże ujędranijące, modelujące i relaksacyjne.
Efekty naprawde są widoczne (weszłam w swoje spodnie sprzed 2 lat :)))) )
Jestem bardzo zadowolona. Facet zna sie na rzeczy. I kilka razy zaskoczył
mnie swoją wiedzą ;))

Podaję adres jego strony www.sense.republika.pl
pzdr Margo

[OT] w razie gdybym...