Maslo orzechowe

1. Data: 2004-10-21 14:30:39

Temat: Maslo orzechowe
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam - widzial ktos z Was w Wawie maslo orzechowe? nie mowie o tzw
maslach orzechowych z dodatkiem cukru czy czekolady, tylko prawdziwe - z
dodatkiem soli jedynie. wlasnie sobie o nim poczytalem - a nie kojarze
zebym je w sklepach widzial (choc przyznaje sie, ze sie nie rozgladalem)

dzieki

pozd
WiRAHA

2. Data: 2004-10-21 16:57:21

Temat: Re: Maslo orzechowe
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> dodatkiem soli jedynie. wlasnie sobie o nim poczytalem - a nie kojarze
> zebym je w sklepach widzial (choc przyznaje sie, ze sie nie rozgladalem)

mozesz sobie je sam zrobic mieląc orzechy ziemne wraz z odrobina oliwy i np.
soli do smaku

3. Data: 2004-10-21 20:55:39

Od: "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatkiem soli jedynie. wlasnie sobie o nim poczytalem - a nie kojarze
> zebym je w sklepach widzial (choc przyznaje sie, ze sie nie rozgladalem)

???? W Wawie tego nie ma?
W Krakowie w Geant są.
Piszę w liczbie mnogiej, bo nie jednej firmy są.
Poszukaj w Geant w Wawie, może mają.

j.

4. Data: 2004-10-21 21:01:45

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Lepionko napisał(a):

> W Krakowie w Geant są.
> Piszę w liczbie mnogiej, bo nie jednej firmy są.
> Poszukaj w Geant w Wawie, może mają.

ok - jak pisalem nie zauwazylem, ale sie nie rozgladalem - sprawdze - dzieki

pozd
WiRAHA

5. Data: 2004-10-22 07:30:50

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
je w sklepach widzial (choc przyznaje sie, ze sie nie rozgladalem)

> ???? W Wawie tego nie ma?
> W Krakowie w Geant są.
> Piszę w liczbie mnogiej, bo nie jednej firmy są.

a na pewno czyste bez zadnych dodatkow??? spedzilam kiedys pol godziny na
czytaniu etykiet i okazalo sie ze na chyba 10 rodzajow "czystych" masel
tylko jedno bylo bez dodatku jakiegos cukru, syropu glukozowego albo
skrobiowego albo innego badziewia

pzdr
marta

6. Data: 2004-10-22 17:26:26

Od: "alisona" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę świetnym i nie drogim rozwiązaniem jest zrobienie samemy takiego
masła
gotowe kosztuje średnio 8-10 pln za 350 g słoiczek
a orzechy ziemne solone można kupic już od za niespełna 3 pln za 400 g np. w
Biedronce... polecam bo są nawet smaczne

osobiście robie je raz na dwa tygodnie bo moje dzieci je uwielbiają
przepis jest prosty bo to tylo orzeszki.... i troche oliwy aby sie lepiej
mieliło....
(można w maszynce do mielenia mięsa lub w malakserze)

pozdrawiam...

7. Data: 2004-10-26 08:58:03

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał
> Witam - widzial ktos z Was w Wawie maslo orzechowe?
A z jakich orzechów?
Ja kiedyś widzialem masło kokosowe używane w fabrykch czekolady w Rosji.
Były to bialawe bryły o twardosci czekolady.
Mysle że fabryki czekolady w Polsce tez używaja takiego surowca.

8. Data: 2004-10-27 06:35:00

Od: "marta-one" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez nie widzialam bo nie mieszkam w wawie he,he :-)

9. Data: 2004-10-27 06:35:57

Od: "marta-one" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez nie widzialam bo nie mieszkam w wawie he,he :-)

dieta głodówkowa
dieta
agatapom@poczta.onet.pl
rowerek