dieta głodówkowa

1. Data: 2004-10-21 13:27:44

Temat: dieta głodówkowa
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie na temat artykułu: http://www.kulturystyka.pl/artykul12/

ja jestem na etapie skrajnego wyczerpania organizmu, mam silny ból głowy,
ciągle jest mi zimno, ale boję się powrotu do normalnego odżywniania, bo
boję się efektu jojo. Co powinnam zrobić?

--
rene
gg 4289772

"Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
przez to bardziej niebezpieczne"
Zofia Arnould

2. Data: 2004-10-21 13:46:50

Temat: Re: dieta głodówkowa
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciągle jest mi zimno, ale boję się powrotu do normalnego odżywniania, bo
> boję się efektu jojo. Co powinnam zrobić?

Witam
Ja zawarlbym jakies powazne ubezpieczenie na zycie, aby zapewnic dzieciom
jakis byt, w koncu diety nie sa uznawane jako samobojstwo.
Pozdr
maf

3. Data: 2004-10-21 16:55:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Ja zawarlbym jakies powazne ubezpieczenie na zycie, aby zapewnic dzieciom
> jakis byt, w koncu diety nie sa uznawane jako samobojstwo.

zgadzam się z tobą jak nigdy.:))powinni zrobić to, ci wszyscy "pionierzy
dietetyczni",'którzy stosuja diety nieprzebadane ,od których odzegnują sie
utorytety naukowe

4. Data: 2004-10-22 07:11:29

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gg 4289772
>
> "Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i

Powinnas sie zastanowic co robisz ze swoim organizmem, z sama soba!Weż sie w
garść!a czy mezczyzni lubia takie strasznie wychudzone dziewczyny???

5. Data: 2004-10-25 20:04:49

Temat: Odp: dieta głodówkowa
Od: "GOGO" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciągle jest mi zimno, ale boję się powrotu do normalnego odżywniania, bo
> boję się efektu jojo. Co powinnam zrobić?

Wpadnij do na na forum pomożemy ci
Nie tylko wrócisz do jedzenia ale będzie to zdrowe jedzenie bez strachu że
jeszcze kiedyć sięgniesz po głodówkę.

Pozdrawiam GOGO
www.dietamm.com

6. Data: 2004-10-26 11:42:03

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rene:

> ja jestem na etapie skrajnego wyczerpania organizmu, mam silny ból głowy,
> ciągle jest mi zimno, ale boję się powrotu do normalnego odżywniania, bo
> boję się efektu jojo. Co powinnam zrobić?

Z wlasnego doswiadczenia: poczytaj o MM (metodzie Montignaca), potem zacznij
jesc wg zalecen dla pierwszej fazy, bardzo powoli zwiekszajac liczbe
kalorii dziennie (o ok. 100 na tydzien - ja zaczelam od 1000, wiec w sumie
prawie dwa miesiace jeszcze liczylam kalorie). Zwracaj uwage na ilosc zjadanego
bialka (ok. 1 g na kg masy ciala).

Nie przejmuj sie tym, ze waga stanie albo nawet wahnie sie w gore (nie wiem,
ile teraz wazysz), centymetrow nie powinno przybywac, a poprawi sie sylwetka,
kondycja skory, wlosow etc. Po dojsciu do ok. 1800 kcal dziennie (najlepiej
oblicz sobie dokladne zapotrzebowanie dla siebie, zalezne od Twojej wagi,
wzrostu i trybu zycia) _calkiem_odpusc_ sobie liczenie kalorii i po prostu
trzymaj sie najwazniejszych zasad MM. Poza tym oczywiscie ruszaj
sie, spaceruj, cwicz co lubisz, plywaj. U mnie pomoglo, co wiecej,
na MM schudlam jeszcze, choc oczywiscie wolniej, niz przy 1000 kcal.

Linki na poczatek:
http://misiczka.com/monti/monti.html
http://gameportal.tsmail.pl/omm.php
http://www.geocities.com/artvitae1/zasady.html