Masturbacja

1. Data: 2001-03-04 16:37:13

Temat: Masturbacja
Od: "Vincar" <v...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 18 lat i jestem uzalezniony od onanizowania sie.
Nie moge sobie z tym poradzic aby z tym skonczyc, kiedy przyjdzie mi ochota
na to nie moge sie powstrzymac, prosze, podajcie mi sposoby aby uniknac
tego.
Nawet zimny prysznic nie pomaga.
Prosze was o pomoc w tej sprawie i jednoczesnie prosze napiszcie mi czy wy
to tez kiedys robiliscie, bo mam takie dziwne wrazenie ze jestem sam na tym
swiecie.
Dzieki temu dodacie mi pewnosci siebie.
Jezeli juz ktos to robil, to czy mozesz mi opisac jak to robisz i gdzie i w
ogole ?

Z gory DZIEKUJE.

Czekam na odpowiedz.

CZE

2. Data: 2001-03-05 01:01:49

Temat: Re: Masturbacja
Od: p...@k...net.pl (Pazurek) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Mar 2001 17:37:13 +0100, "Vincar" <v...@p...arena.pl> wrote:

>Jezeli juz ktos to robil, to czy mozesz mi opisac jak to robisz i gdzie i w
>ogole ?

A co, znudzilo Ci sie tak jak do tej pory i brakuje Ci inwencji? Szkoda ze nie
poprosiles na dodatek o "pikantne szczegoly".

p.

--
Pazurek
http://www.dnforever.w.pl/

3. Data: 2001-03-05 01:05:48

Od: "Tereska" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vincar" podpytywał:
> [...]
> to tez kiedys robiliscie, bo mam takie dziwne wrazenie ze jestem sam na

Mimo to, że jestem kobietą, musisz mi uwierzyć - nie Ty pierwszy, i nie
ostatni ;o))

> Dzieki temu dodacie mi pewnosci siebie.

Bądź więc pewien... ;->

> Jezeli juz ktos to robil, to czy mozesz mi opisac jak to robisz i gdzie i
> ogole ?

Łeeee, a to już mi zakrawa nie na nałóg, a inną przypadłość ;o))
Jak? Gdzie? No i w ogóle? My Ci opisy ze szczegółami, a Ty nam ekstra
trzepanko *pod* nasze maile?
Wstydź się! :-)

> Z gory DZIEKUJE.
> Czekam na odpowiedz.

A proszę Cię bardzo! ;o))

Tereska

4. Data: 2001-03-05 14:26:24

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ochota
> na to nie moge sie powstrzymac, prosze, podajcie mi sposoby aby uniknac

A dlaczego chcesz tego unikac? Czy mastrurbacjia w jakis sposob
przeszkadza ci w zyciu, kontaktach z innymi ludzmi itp.?

Tzn. czy widzisz na podst. faktow, ze jest to zle - czy tylko ktos
(matka, media, Kosciol itp.) powiedzial ci, ze to jest zle?

m.
_____
...na
wet
nie
miau
czy...

5. Data: 2001-03-05 20:13:45

Od: "vincar" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego chce tego unikac ?
Zasze kiedy "dojde" mam wyrzuty sumienia, po tym wydarzeniu odechciewa mi
sie zyc, rozumiesz ? ale to po kilku minutach mija i jest oki, najgorsze sa
te minuty :((

Kiedys przegladalem strony o tej tematyce i przeczytalem ze przez to mozna
sie nabawic malego........
Kosciol tez m.in. ale sie tym nie za bardzo przejmuje, podobno wszyscy to
prawie robia wiec.............

6. Data: 2001-03-05 20:13:48

Od: "vincar" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie nie braklo mi inwencji, jestem po prostu ciekaw, oki ?

7. Data: 2001-03-06 09:10:38

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie nabawic malego........
> Kosciol tez m.in. ale sie tym nie za bardzo przejmuje, podobno wszyscy to

A misiu - tu cie mam. Faceci sa tak (biologicznie) skonstruowani,
ze bezposrednio po orgazmie traca na kilka-kilkanascie (-dziesiat
w starszym wieku) zainteresowanie seksem tzw. faza refrakcji.
Po prostu cos w glowie robi nam na chwile 'disconnected'. Nie wiem,
jaki jest mechanizm zjawiska (moze sie ktos kompetentniejszy wypowie)
i po co ono jest, tym niemniej to jest wlasnie twoje fatalne 'piec minut'.
Ba - sa nawet (nieliczni) panowie, ktorzy orgazm przezywaja normalnie,
natomiast sam wytrysk sprawia im juz niejaka przykrosc.

Poczytaj sobie cos seksuologicznego, ale z tych powazniejszych - tam
powinno byc wiecej danych. Co do szkodliwosci mastrurbacji - jak
z wszystkim, tzn. mozna sie uzaleznic (jak od jedzenia, picia kawy,
TV) i wtedy jest/bywa problem. Mozna tez wkreca sobie jazde moralna
'strasznie sobie szkodze, robiac tak straszne rzeczy' - i wtedy faktycznie
mozna wjebac sie w niezla schize. Do tematu nalezy podejsc spokojnie:
masturbacja jest zastepczym i naturalnym sposobem rozladowania popedu,
w wypadku umiarkowanego uzywania nieszkodliwym.

Nb. kobiety - tez tak macie (chwilowy brak popedu after)?

m.
_____
...na
wet
nie
miau
czy...

8. Data: 2001-03-06 14:29:12

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vincar wrote:

> Mam 18 lat i jestem uzalezniony od onanizowania sie.

obys sie tylko nie zatarl, a poza tym niech ci bedzie na zdrowie :)

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

9. Data: 2001-03-11 19:40:57

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vincar
> Dlaczego chce tego unikac ?
> Zasze kiedy "dojde" mam wyrzuty sumienia, po tym wydarzeniu odechciewa mi
> sie zyc, rozumiesz ?

Wyrzuty sumienia? Hmmm... Coś mi się wydaje, ze jesteś uzależniony od
najgorszego narkotyku jaki zna świat. Jest nim religia.
Lecz się synu, bo życie spieprzysz tym dragiem!

?

> Kosciol tez m.in. ale sie tym nie za bardzo przejmuje, podobno wszyscy to
> prawie robia wiec.............

To akurat nie jest argument. Do piekła pójdziecie wszyscy wy Onany ! :-)

10. Data: 2001-03-15 07:28:32

Od: "Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

problem pustych chwil jest tylko wtedy gdy przesadzisz z iloscia

u mnie jeste tak ze masturbacje traktuje jak zawor bezpieczenstwa
kiedy hormony za mocno pracuja i mysle tylko o jednym
puszczam zawor jest OK zadnych dolow wyrzutow itd.

to co czujesz - dol , pustka trafialo mi sie po kilku razach dziennie
przez tydzien czasem dluzej organizm nie wyrabia
stajesz sie zmeczony poza tym przestajesz sie czuc tak samo dobrze jak po
pierwszym

najwazniejsze jest by ograniczyc to do momentow kiedy jest to naprawde
potrzebne
i bedzie OK

jak przestac???
dodatki do trawki
Dla palacych papieroski mila i pouczajaca lektura.
ja chyba tez uzalezniona
Palma po vodzie