Maszyna do szycia dla totalnej lamy

1. Data: 2006-12-18 22:13:31

Temat: Maszyna do szycia dla totalnej lamy
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

powoli przymierzam się do kupna maszyny do szycia. Potrzebuję ją do prostych
zastosowań - podwijanie spodni, szycie firanek i obrusów, wszywanie zamków
itp. Niestety o szyciu nie mam bladego pojęcia (ostatni raz maszyny
używałam w szkole podstawowej z 15 lat temu) a jeszcze mniejsze pojęcie mam
o obecnie dostępnych modelach. Myślałam, żeby kupić sobie Łucznika model
Wiktoria taki jak na tej aukcji:
http://tinyurl.com/y5efp8
Czy ktoś ma, używa i podzieliłby się opinią (Mr. Google niestety nie jest
zbyt pomocny)? A jak nie Łucznik to co w podobnym zakresie cenowym? Nie
chcę wydawać zbyt dużo pieniędzy, z drugiej strony nie zamierzam kupić byle
chłamu.

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Hardwired", "Glass Dragons", "Królewski smok"

2. Data: 2006-12-19 09:19:35

Temat: Re: Maszyna do szycia dla totalnej lamy
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> napisał(a):

> powoli przymierzam się do kupna maszyny do szycia. Potrzebuję ją do
prostych
> zastosowań - podwijanie spodni, szycie firanek i obrusów, wszywanie zamków
> itp.

Ktoś mnie w końcu oskarży o spamerstwo - ale
_naprawdę_nie_mam_w_tym_żadnego_interesu! Od ponad 20 lat używałam Łucznika -
maszyny do szycia, od półtora roku używam ich owerloka - i jestem
zadowolona.

Maszyna, którą wybrałaś, wystarczy ci aż nadto.

Ania

[xxx]Szukam HP 12/2005
XXX-poszukuję wzoru z HP 4/2004
Stopka z górnym transportem