Maszynka do mięsa - kupowanie

1. Data: 2003-12-18 12:53:58

Temat: Re: Maszynka do mięsa - kupowanie
Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Dec 2003 11:38:25 +0100, na pl.rec.kuchnia, Evunia napisał(a):

> (...) Zapytam jeszcze w moim sklepie, a nuż sprowadzą ?
> Teraz nigdy nic nie wiadomo, sklepy starają się coraz bardziej pozyskać
> klienta :)

Dzwoniłam do sklepu. Sprawa ma się tak, że mogliby sprowadzić maszynkę do
mięsa, do tego Philipsa Essence i mogłabym jej nawet używać, choć to nieco
inny typ robota i sprzedawca od razu sam powiedział, że nie poleca i
odradza, bo już się zdarzało, że w takim wypadku "paliły się" silniki.
Tłumaczył to jakoś, ale nic nie pamiętam ;P ;) Za to polecił maszynkę do
mięsa "Zelmer", za chyba 260 zl, mowiąc, że jest bardzo dobra i sprawdzona
również przez jego znajomych. Zapomniałam zapytać, czy ona ma wkładkę do
maku i np. do ciastek, ale dopytam po świętach :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-18 13:45:27

Od: mirek krasnowski <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> Ale u mnie maszynka do mięsa jest na usługach stada 2 psów i 2 kotów :-))

Jeżeli to oznacza mielenie kilograma mięsa, chrząstek i kości dziennie
to Braun będzie minimalną inwestycją. Wszytsko zależy jak czesto
będziesz go uzywała. Pamiętaj sprzęt gospodarstwa domowego jest
projektowany aby zmielić kilo mięsa (bez kości) raz na dwa tygodnie.

pzdr
mirek

1. Data: 2003-12-18 13:48:55

Od: "lisio" <lisekw@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ślimaki mają sprzęgła plastikowe które
> prawdopodobnie zerwałoby się.

A propo ślimaków własnie (oczywiście tych w sprzęcie AGD) to lepiej
poszukiwać sprzętów z metalowymi, a szczególnie w miejscu przenoszenia
napedu na ślimaka - ja uzytkuję sprzęt Moulinexa sprzed 3 lat (typ HV6)
kupiony okazyjnie przez przypadek (wybieraliśmy się po inszy) w Media
Markcie. Polecam bardzo bo moc ładna, gryzie wszytko bez problemu (suche
buły na tartą, mięch o chrzątkami czasem też) i mieli równie skutecznie - do
tego stopnia gryzie że ubijak mamy skancerowany he he....

--
Pyzdry
Lisio&Lisia

Pyrlandia

1. Data: 2003-12-18 13:52:49

Od: "lisio" <lisekw@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niew eim skąd miał gość taką informację ale nie ważne....
Proponuję udać się do autoryzowanego serwisu i pogadać z fachowcem

Z autopsji bycia Philipsem AGD to wiem że ludzie robili takie numery właśnie
z essencem - dokupywali moduł maszynki

--
Pyzdry
Lisio... już nie Philips :(

Pyrlandia

odpowiadając na priv wyrzuć USUN_TO z adresu!!!

1. Data: 2003-12-18 14:14:53

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Dec 2003 14:52:49 +0100, na pl.rec.kuchnia, lisio napisał(a):

> Z autopsji bycia Philipsem AGD to wiem że ludzie robili takie numery właśnie
> z essencem - dokupywali moduł maszynki

On to właśnie powiedział i odradził, czyli postąpił, moim zdaniem, jak
najbardziej fair :) Wspomniał też, że nawet do Federacji Konsumentów
trafiła jakaś skarga z tym związana. W każdym razie ja już z całą pewnością
nie chcę dokupić tej maszynki, kupię sobie inną :) Jaką - jeszcze zobaczę.
Chwilowo mam ochotę na Zelmera, choć będę szukała też czegoś, co ma
możliwie dużo metalu zamiast plastiku i czym można nie tylko mięso mielić
(koniecznie z chrząstkami !), ale i mak, a także robić ciastka :)

Dzięki :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-18 14:50:23

Od: "lisio" <lisekw@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jednakże fachura ze sklepu nie jest fachurą z serwisu, gdzie m.in bawią się
w takie rzeczy - opinia przytoczona przeze mnie to opinia serwisanta ( a z
nimi też miałem dużo do czynienia), po za tym sam szef serwisu philipsa
(L.R) mówił że nie jest to rozwiązanie złe...

...ale to ty wybierasz :) i rzeczywiście jak też pisałem (post obok)
należałoby rozglądnąć się za maszynką z metalowymi częściami (silnik,
slimaki, napęd). To co ja mam to tylko maszynka do mięcha...

--
Pyzdry
Lisio

1. Data: 2003-12-18 15:10:41

Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam MESKO od kilku lat , właściwie non stop. Jak dotąd bez zstrzeżeń.
Chrząstek i kostek nie próbowałam, wieć na ten temat nie mogę nic
powiedzieć.

Kasia

1. Data: 2003-12-18 15:16:39

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Dec 2003 16:10:41 +0100, na pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia, nazgul
napisał(a):

> Ja używam MESKO od kilku lat , właściwie non stop. Jak dotąd bez zstrzeżeń.
> Chrząstek i kostek nie próbowałam, wieć na ten temat nie mogę nic
> powiedzieć.

A czy ta maszynka ma jakieś dodatkowe wyposażenie, choćby właśnie sitko do
maku, przystawkę do robienia ciastek ?

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-18 19:55:09

Od: "bzik" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> Użytkownik "anty_k" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> O fuj, aż mi się niedobrze zrobiło ;-) W ogóle nie cierpię mielonych,
> a już z chrząstkami to coś strasznego ;-)
>
> Ale u mnie maszynka do mięsa jest na usługach stada 2 psów i 2 kotów
> :-))

Maszynka zmieli to, co slimakowi uda sie wepchnąć w oczka sitka - tak po
prostu - i to coś jest odcinane przez nóż itd itd
Wątpię, aby w sitko udało sie te chrząstki czy kostki wetknąć.
Podejrzewam, że w celu o jakim piszesz lepiej sprawdziły by sie noże
malaksera.

P.

1. Data: 2003-12-18 22:26:47

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli to oznacza mielenie kilograma mięsa, chrząstek i kości dziennie
> to Braun będzie minimalną inwestycją.

Aż tak źle nie jest. Sesje mielenia 2-3 razy na miesiąc, ale kilka kilo na
raz (powiedzmy koło 5 kg).

Wszytsko zależy jak czesto
> będziesz go uzywała. Pamiętaj sprzęt gospodarstwa domowego jest
> projektowany aby zmielić kilo mięsa (bez kości) raz na dwa tygodnie.

Jest tak gdzieś napisane ? Czy z doświadczenia tak mówisz ?

Natalia

re olej
jak zakwas na barszczyk wigilijny
jaka śmietana ?