Maszyny do szycia - Katowice

1. Data: 2005-10-21 10:17:51

Temat: Maszyny do szycia - Katowice
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w okolicach Katowic jest fajny, dobrze wyposażony sklep z maszynami do
szycia?
Pozdrawiam

Abebe

2. Data: 2005-10-21 12:00:31

Temat: Re: Maszyny do szycia - Katowice
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@g...pl napisał:
> Gdzie w okolicach Katowic jest fajny, dobrze wyposażony sklep z maszynami do
> szycia?
> Pozdrawiam
>
> Abebe

ostatnio podziwialam takowe w platanie w zabrzu,a konkretnie w pasazu
jest slep pasmanteryjny,wybor byl spory a jakie cudenka
kasias

3. Data: 2005-10-21 17:03:14

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, ten sklep w Platanie został już zlikwidowany.
Teresa z Zabrza

4. Data: 2005-10-21 20:01:01

Od: nutelka <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gliwicach na Dworcowej jest sklep z maszynami. Jak chcesz to podejdę,
zobaczę co mają i odpiszę.
Iwona

5. Data: 2005-10-22 14:58:41

Od: "jasia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w okolicach Katowic jest fajny, dobrze wyposażony sklep z maszynami do
> szycia?
> Pozdrawiam
>
> Abebe

A ja poszłam na łatwiznę i z Quelle zamówiłam przez internet za 400 zł z
dostawą do domu +12,50 zł , ściegów ma 17 z możliwością przyszywania guzików,
robienie dziurek cerowanie itp tak jak dla moich potrzeb to jestem narazie
zadowolona

6. Data: 2005-10-22 15:33:16

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jasia napisał:

> [...]
> robienie dziurek cerowanie itp tak jak dla moich potrzeb to jestem narazie

w tarnowskich gorach tez jest sklepik
kasias

7. Data: 2005-10-24 11:13:43

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nutelka <n...@g...pl> napisał(a):

> W Gliwicach na Dworcowej jest sklep z maszynami. Jak chcesz to podejdę,
> zobaczę co mają i odpiszę.
> Iwona

Jeśli możesz? :)

8. Data: 2005-10-25 16:38:42

Od: nutelka <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam dzis w sklepie na Dworcowej w Gliwicach. Dostalam kilka ulotek na
temat asortymentu, troche tego za duzo na wklepywanie. Moze jesli jeszcze
ktos jest chetny, to ja postaram sie zrobic skany i przesle na poczte.
A tak w ogole, to przepraszam, ze sie wczesniej nie przedstawilam :) czytam
grupe od bardzo dawna, ale wczesniej nie pisalam.
Iwona

Ponczo
[szydełko] ciekawy świąteczny obrazek
[xxx]rycerz pilnie poszukiwany
[Wrocław] Warsztaty szydełkowo-frywolitkowe - forward
Zdjecia ze spotkania w Gdyni