Maty na balkon

41. Data: 2010-08-10 12:55:22

Temat: Re: Maty na balkon
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 12:30:39 +0200, AW napisał(a):

> Pomijając wiele spraw, to nie rozśmieszaj mnie.
> EOT

Rozśmieszyć chama. Dobry tytuł na farsę.

42. Data: 2010-08-10 16:56:52

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Rozśmieszyć chama. Dobry tytuł na farsę.

Ile ważysz? Ile to jest odpowiednio?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

43. Data: 2010-08-11 08:30:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 18:56:52 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> (...)
>
> Ile ważysz? Ile to jest odpowiednio?

62kg/164cm. Waga lekko poniżej tej idealnej - powinnam ważyć przynajmniej
64 kg. Rozśmieszyłeś się już dostatecznie, ...?

44. Data: 2010-08-11 08:57:54

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> 62kg/164cm. Waga lekko poniżej tej idealnej - powinnam ważyć przynajmniej
> 64 kg. Rozśmieszyłeś się już dostatecznie, ...?

Tak myślałem, że jesteś pączusiem.

To ile powinnaś ważyć, a to co czytasz w kolorowych czasopismach kobiecych
wspierających psychicznie kobiety otyłe, to dwie zupełnie różne sprawy.

45. Data: 2010-08-11 09:37:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 10:57:54 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Tak myślałem, że jesteś pączusiem.
>
> To ile powinnaś ważyć, a to co czytasz w kolorowych czasopismach kobiecych
> wspierających psychicznie kobiety otyłe, to dwie zupełnie różne sprawy.

O, może wesprzesz mnie tytuałmi owych czasopism - żona czyta?

46. Data: 2010-08-11 21:42:37

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
et...

> Poproszę, bo ja jadąc np po zakupy zawsze mijam taki jeden dom, gdzie
> piękny taras

DOM. Ja natomiast mieszkam w bloku z dużym balkono-tarasem. I mam głęboko
w dupie jak kto to będzie widział. Liczy się polepszenie klimatu
intymności dla mieszkańców.
Decyzję co do wyboru już podjąłem - maty wilkinowe.

Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com

Jakie urządzenia do zabudowy?
NALEWKA...
Re: Wezyki w oplocie stalowym
jaka pralka
ubezpieczenie mieszkania przed skutkami burzy