Mazowsze

1. Data: 2007-12-14 05:01:02

Temat: Mazowsze
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak mam to opisac, ale po prostu uwielbiam ten zespol, po prostu
wymiekam jak ich ogladam albo slucham.
Wiekszych slow nie uzyje, bo to pizdowate, ale wiecie o co chodzi.
Nie ma czegos lepszego niz patrzenie na nich, czy to sprzed lat czy to
obecnie, po tym jak juz nie ma Miry.
Wyprawiaja takie rzeczy, ze az milo odbierac i przyznam jedno: zawsze jestem
wzruszony, kiedy na nich spogladam - ten zespol pobudza, wyzwala moje
najszlachetniejsze i prawdziwie patriotyczne emocje.
Kasia, nie wiem dlaczego nie bylas na ich wystepie, bo grali w USA pierwszy
raz od 10 lat i w Chicago tez wystepowali, raptem miesiac temu.
Szkoda, ze nie bylas, bo z checia wysluchalbym relacji a moze obejrzal nawet
jakis film jak np tutaj:
http://youtube.com/results?search_query=mazowsze+in+
minneapolis&search=Search
(1 i 2 czesc mozna odpuscic).
Przynajmniej 1-2x w tygodniu ogladam sobie to:
http://youtube.com/watch?v=HC64qCQcaXY i wszystko jasne.
W sieci nie mozna znalezc zadnego normalnego filmu z ich wystepu, a szkoda -
jednak nadal bede szukal.
"Zone dla Australijczyka" ogladalem tyle razy, ze nawet nie pytajcie,
pierwszy raz jak mialem z 8 lat i do dzisiaj uwielbiam ten film.
Polecam kazdemu, zapewniam, ze kazdy kto potrafi chociaz troche poczuc
prawdziwy nastroj i muzyke a do tego lubi taniec - nie pozaluje.
Wasze zadanie na weekend jednym slowem.
I sie wkurwiam, bo caly czas prawie wystepuja w stolicy, a tak chcialbym
zobaczyc ich we Wroclawiu albo Poznaniu. No chodzcie ze wreszcie tutaj!

PS. Nie pisalem chyba nigdy o tym, ale w ogole dzieki Mazowszu rozpoczela
sie moja seksualnosc. Otoz moj pierwszy wzwod, ktory mialem w wieku 5-6 lat
byl sprowokowany przez widok obracajacych sie przecudnej urody dziewczat z
Mazowsza, ktorych widok, a zwlaszcza podwiewane sukienki i halki oraz
widoczne nogi w przyjemnych trzewikach spowodowaly u mnie nieswiadome
podniecenie.
Kochane Mazowsze - DZIEKUJE!

PS2. Te tancerki to sa dziewczeta najwyzszego sortu, gdyby tyle nie jezdzily
po swiecie to od razu poszedlbym do nich na probe i znalazl jakas konkretna
25-30tke. Powaznie mowie.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

2. Data: 2007-12-14 05:37:28

Temat: Re: Mazowsze
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

Chłopomania - w olszynie - nie!!! Nie, nie, nie, w olszynie - nie...

3. Data: 2007-12-14 06:10:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Chłopomania - w olszynie - nie!!! Nie, nie, nie, w olszynie - nie...

A ciebie kto o zdanie pytal prymitywie?
Przeciez tobie juz nikt sensownie nie odpisuje dziwko bez szkoly hehe.
Temat za ambitny dla ciebie prostaczku.

4. Data: 2007-12-14 07:34:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> A ciebie kto o zdanie pytal prymitywie?
> Przeciez tobie juz nikt sensownie nie odpisuje dziwko bez szkoly hehe.

Nie będe pisał cv do ciebie, ultra-pariasie.

5. Data: 2007-12-14 09:57:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będe pisał cv do ciebie, ultra-pariasie.

Te, mlynarz zdaje sie, ze zabraklo ci weny - jak zwykle.
Przypomnij sobie kto kogo pierwszy nazwal pariasem cepie hehehe
No i teraz mozesz wypierdalac.

6. Data: 2007-12-14 21:09:58

Od: Emmanuel Ntwe <b...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> Nie będe pisał cv do ciebie, ultra-pariasie.

ultraszmato

7. Data: 2007-12-14 23:23:08

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Te, mlynarz zdaje sie, ze zabraklo ci weny - jak zwykle.
> Przypomnij sobie kto kogo pierwszy nazwal pariasem cepie hehehe
> No i teraz mozesz wypierdalac.

mi zabrakło weny ??

no to pa3 :
rucham strą swoą po pache
a staremu robie lache !

i co ??

8. Data: 2007-12-15 05:43:51

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> no to pa3 :
> rucham strą swoą po pache
> a staremu robie lache !
>

> i co ??

Dla mnie bomba - pierwszy raz wiersz ci sie udal prymitywie, ale nie liz mi
dupy, bo to zalosne.
Widzicie jaka ciota z pansravisty? Troche mu nagadalem i juz lize moj zad,
sobaka pierdolona.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

jak rozumiec takie uczucia
Jak zarabiać korzystając z internetu i nie wychodząc z domu
Pracownik e mail
Pracownik e mail ( praca w domu pracujesz ile chcesz)
NIE BYŁO WAS...