Mazut

1. Data: 2005-10-24 18:29:47

Temat: Mazut
Od: "Maciejoo" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno odwiedzili mnie znajomi z Belgii i gdy zaserwowalem im piwko
wykrzywili sie i krzykneli z e jest gorzkie :D Otoz, niektorzy z nich pija
zamiast piwa, tzw. MAZUTA czyli do kufla wlewamy ok 1/4 -1/5 coli, a reszte
piwa, lepiej wchodzi, a kopie podobnie. Nie wiem, jak dla mnei to profanacja
zlotego napoju :)

2. Data: 2005-10-24 20:01:12

Temat: Re: Mazut
Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciejoo <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
> piwa, lepiej wchodzi, a kopie podobnie. Nie wiem, jak dla mnei to profanacja

jak mawiali starożytni Rosjanie "de gustibus non est disputandum"

3. Data: 2005-10-24 20:17:50

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciejoo napisał(a):
> [...]
> zamiast piwa, tzw. MAZUTA czyli do kufla wlewamy ok 1/4 -1/5 coli, a reszte

Zamiast coli wlewam sprite... Mmmm, pycha :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2005-10-24 20:19:47

Od: "Fama" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zamiast coli wlewam sprite... Mmmm, pycha :)
>
> --
> Pozdrówki,
> Aneczka

A ja zamiast sprite wlewam spirt...

A. T.

5. Data: 2005-10-24 20:24:37

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fama <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> A ja zamiast sprite wlewam spirt...

I wychodzi drink zwany "tata z mamą" lub na pamiątkę pewnego serialu "dempsey
i makepeace"

6. Data: 2005-10-24 21:05:30

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> I wychodzi drink zwany "tata z mamą" lub na pamiątkę pewnego serialu
> "dempsey
> i makepeace"

No, to teraz ja będę Sprite... :D

Fishman

7. Data: 2005-10-24 21:14:46

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja zamiast sprite wlewam spirt...
>
> A. T.
Z sokiem jabłkowym też nie jest złe

Anet

8. Data: 2005-10-24 23:31:21

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Oct 2005 20:24:37 +0000 (UTC), "turecky "
<t...@N...gazeta.pl> wrote:

>I wychodzi drink zwany "tata z mamą" lub na pamiątkę pewnego serialu "dempsey
>i makepeace"

Ale to nie z piwem a z sokiem malinowym...

Dla przypomnienia - "wsciekly pies" to sok malinowy, na to nalana po
nozu (zeby nie zmieszac) wodka, troche sosu Tabasco.

Wersja rodzima - czyli "tata z mama" - sok malinowy, na to po nozu
spirytus, tabasco mozna nie dodawac bo pod spirytusem jedynie fachowcy
portrafia to wyczuc...

"Bloody mary" - sok pomidorowy, wodka, przyprawy, nac pietruszki albo
inna zielenina, lod.
Swojska "krwawa manka" - sok pomidorowy, po nozy (do szklanki, nie do
kieliszka!) nalac polowe objetosci spirytusu. Przyprawiac (jak wyzej)
nie ma sensu - po spirytusie to malo kto jakikolwiek smak odrozni...

--
Darek

P.S. Ja zaliczam sie do grona tych "malo kto" - rozrozniam smaki
rektyfikatu, bywaja spirytusy naprawde smaczne (Polmos Jozefow) i
zdatne tylko do mycia optyki...

9. Data: 2005-10-25 06:56:55

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]

To jest rodzima odmiana drinka agni maskwy - szampan+spirt...zwana
łzy sierot..czyli piwo + spirt...

a generalnie jest to kategoria drinków padalców

> Ale to nie z piwem a z sokiem malinowym...
>
> Dla przypomnienia - "wsciekly pies" to sok malinowy, na to nalana po
> nozu (zeby nie zmieszac) wodka, troche sosu Tabasco.

Nie sok malinowy a syrop grenadinowy...i wcale po norzu lac nie trzeba

Marek

10. Data: 2005-10-25 10:13:51

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciejoo" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
reszte
> piwa, lepiej wchodzi, a kopie podobnie. Nie wiem, jak dla mnei to

w niemczech z colą nazywa się to diesel, a ze spritem ratler.

ciasteczka z migdalami
co na szybkiego? u niego w domu
Kurczak w ciescie przepis ?
Fioletowy deren - do Ludka Vasty