Mech na trawniku

1. Data: 2001-07-06 06:00:59

Temat: Mech na trawniku
Od: "wkrus" <w...@c...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie pozbyc ww nieproszonego "gościa"????

2. Data: 2001-07-06 07:09:28

Temat: RE: Mech na trawniku
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: wkrus

> Jak sie pozbyc ww nieproszonego "gościa"????

Odkwasić (wapnowanie) i napowietrzyć (wertykulacja, najlepiej przy
pomocy elektrycznego lub spalinowego sprzętu, bo ręcznie to się można
zachetać)

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

3. Data: 2001-07-06 08:34:38

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości
> Odkwasić (wapnowanie) i napowietrzyć (wertykulacja, najlepiej przy
> pomocy elektrycznego lub spalinowego sprzętu, bo ręcznie to się można
> zachetać)

A w postach z końca lutego doradzano jeszcze opryski z siarczanu żelaza...
Pozdrawiam, Anula

4. Data: 2001-07-07 11:26:52

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam ten problem, szczesliwie mi sie rozwiazuje!!
Analiza gleby (zrobilam w IUNG)
pokazala, ze z wapnowaniem trzeba uwazac.
PH mam idealne, braki potasu i fosforu
wiec dostalam zalecenia na superfosfat i inne
wapna zakazano!! przez 3 lata.
To kiedys wapno bylo remedium na mech
obecne mchy rosna wrecz na wapnie!!!(sama widzialam)
Skuteczne okazalo sie napowietrzanie -
naprosciej widly amerykanskie do 3/4 dlugosci
na wczesniej podlany dobrze trawnik
aby nie bylo twardo - i potem posypalam go piaskiem
aby dziurki sie od razu nie zamknely
Trawnika mam 200 m2, wiec troche zajecia jest
ale sa efekty!!!!!
Pozdrawiam
Barbara

--