Mechanizm do zaplatania warkoczykow

1. Data: 2003-01-07 13:29:17

Temat: Mechanizm do zaplatania warkoczykow
Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt mi nie odpisal, a bardzo mi zalezy na tym wiec sie powtorze, moze ktos
chociaz cos o tym slyszal. Czy ma ktos moze to urzadzenie do zaplatania wark
oczykow? To gdzie mozna
zaplesc warkoczyk z 2,3,4 kosmykow wlosow? Czy rzeczywiscie da sie tym
zalesc warkoczyki tak zeby sie trzymaly? I czy cena okolo 40 zl jest warta
tego? Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2003-01-07 13:48:34

Temat: Re: Mechanizm do zaplatania warkoczykow
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaplesc warkoczyk z 2,3,4 kosmykow wlosow? Czy rzeczywiscie da sie tym
> zalesc warkoczyki tak zeby sie trzymaly? I czy cena okolo 40 zl jest warta

Idź do drukarni. Spróbuj wkręcić włosy do maszyny offsetowej.
Nie wiem czy będziesz miała warkoczyki ale na pewno niezłe dredy i wszystkie
koleżanki w klasie będą Ci zazdrościć. Pa.
;-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2003-01-07 14:11:29

Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za stara jestem na takie zarty i nie chodze juz dawno do szkoly !!! Szkoda,
ze nie odpowiadasz na posta, tylko swoimi wypowiedziami spowalniasz innym
odbieranie maili na modemie. Pa!

1. Data: 2003-01-07 19:15:46

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer Jagusia pacnął jak śnieżką zimowym postem:

> [...]
> zaplesc warkoczyk z 2,3,4 kosmykow wlosow? Czy
rzeczywiscie da sie tym
> zalesc warkoczyki tak zeby sie trzymaly? I czy cena okolo

Widziałam to "urządzenie" do solątania włosów (skręca i
plącze) w jakimś teleszopie (sprzedaż wysylkowa), możesz
przejrzeć ich ofertę moze znajdziesz.
Nie jestem pod zbytnim wrażeniem, ale jak kto się nudzi to
czemu nie... ;o))))
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2003-01-07 23:33:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagusia" <b...@o...poczta.pl> wrote in message news:avekt3$dtj$1@news.tpi.pl...
> Nikt mi nie odpisal, a bardzo mi zalezy na tym wiec sie powtorze, moze ktos
> chociaz cos o tym slyszal. Czy ma ktos moze to urzadzenie do zaplatania wark
> oczykow?

wiesz co ja to widzialam, bo moja corka to ma :-), ale
poniewaz nie mieszkam teraz w Polsce to ci nie moge
nic powiedziec gdzie i za ile. nawet to dziala, corka sie
tym bawi ;-), i fajnie wyglada.
iwon(k)a

1. Data: 2003-01-07 23:47:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> wiesz co ja to widzialam, bo moja corka to ma :-),

tutaj mozesz zobaczyc, nie wiem czy o to chodzi
http://www.conair.com/productSearch.do?categoryID=7
iwon(k)a

1. Data: 2003-01-08 11:59:13

Od: "Michu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sth" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> przejrzeć ich ofertę moze znajdziesz.
> Nie jestem pod zbytnim wrażeniem, ale jak kto się nudzi to
ja naprawde nie rozumiem skad w niektorych grupowiczkach tyle jadu? Nie
mozna normalnie odpowiedziec na pytanie? A jak sie nie ma nic sensownego do
powiedzenia to lepiej sie nie odzywac.
Ja sie zastanawialam jak to dziala:) i nie wiem bo nie kupie sobie tego po
to zeby sprawdzic. Ale zobacz czy w supermarketach nie ma tanszych- bo nie
tylko mozna je kupic w sprzedazy wysylkowej ale na pewno w supermarkecie
oraz w rtv agd.
Niestety czy warto to kupowac tego juz nie wiem:(
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-01-08 12:15:30

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer Michu pacnął jak śnieżką zimowym postem:
> ja naprawde nie rozumiem skad w niektorych grupowiczkach
> tyle jadu?

O jaki jad Ci chodzi? Wyloozuj.

> Nie mozna normalnie odpowiedziec na pytanie?

Odpowiedziałam normalnie, sorki, że Ci się nie podobało. ;oP

> jak sie nie ma nic sensownego do powiedzenia to lepiej
> sie nie odzywac.

Masz rację.
--
,

1. Data: 2003-01-08 15:01:31

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaplesc warkoczyk z 2,3,4 kosmykow wlosow? Czy rzeczywiscie da sie tym
> zalesc warkoczyki tak zeby sie trzymaly? I czy cena okolo 40 zl jest warta

jestes z Gdyni, ja widzilam ten aparat w Gdansku w MediaMark tuz za Hala
Olivii.Nie pamietam ceny.
Jola L-L

1. Data: 2003-01-08 15:25:01

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <avh3r4$tpr$1@absinth.dialog.net.pl>, p...@i...pl says...
> Ja sie zastanawialam jak to dziala

Jak masz wyobraznie przestrzenna to juz tlumacze :) (choc nigdy tego na
oczy nie widzialem :) )

To powinno wygladac tak:

maszynka wyglada jak lokowka czy suszarka.
Na koncu masz takie klipsy (w ilosci 3 lub wiecej jesli ma byc warkocz z
wieksza iloscia kosmykow). Wlosy dzielisz na odpowiednia ilosc kosmykow
i "zapinasz" klipsami.
W wersji bardziej zaawansowanej zamiast klipsow powinnny byc takie
elementy do nawiniecia wlosow z prowadznica - warkocz bylby wtedy
bardziej "zwarty"

Wlaczasz maszynke a klipsy wiruja (w miare wolno zeby nie zrobic
krzywdy). Startujac sa ustawione w linii (mozna tez na trojkacie ale to
utrucni obraz),

start A-B-C

ruch 1
A i B zamieniaja sie miejscami poruszajac sie przeciwnie niz ruch
wskazowek zegara

B-A-C

ruch 2
A i C zamieniaja sie miejscami poruszajac sie tak jak ruch wskazowek
zegara

B-C-A

i dalej zgodnie z tymi ruchami (pozycja 1 z pozycja 2 zawsze w przecina
niz wskazowki, a 2 i 3 zgodnie)

ot cala filozofia maszynki :)

problemem jest racej odpowiednie prowadzneie wlosow, bo jak sie
przybzepia klipsy do koncowek to wg mnie warkocz bedzie bardzo luzny i
taki "rzadki"

K.

sens dawania probek (poza marketingiem)
Nivea Visage...