Medyczny kanibalizm w Europie XV-XVIII w.

41. Data: 2009-02-09 20:54:30

Temat: Re: Medyczny kanibalizm w Europie XV-XVIII w.
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=l-1Z2wi2uSA

Einstein przemawia we własnej osobie.
Widać na jednym ujęciu, że jakby się "włącza" (powraca świadomością do
miejsca w którym się znajduje) 0:13/0:14.
Przynajmniej ja to jakoś tak odczuwam.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

42. Data: 2009-02-09 21:05:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=R5WmWav-D-k
>

> Nie�le jej zry�o beret..
podobają mi się te słowa ,są takie typowo ludzkie .

43. Data: 2009-02-10 21:48:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno zdemaskowano ją jako osobę "rozmijającą się z prawdą".

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gmq44g$pm6$1@news.onet.pl:

44. Data: 2009-02-11 19:38:14

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Podobno zdemaskowano ją jako osobę "rozmijającą się z prawdą".

Ona tam zapewniała że nie mogła być dotknięta syndromem fałszywych
wspomnień, ale nie wierzę w to.
Widać jak jej sprali łeb tymi ciągłymi psychoanalizami i terapiami.
Mam taką książkę "Manipulowanie umysłem" by Denise Winn. Zacząłem ją
jakiś czas temu czytać i jakoś wrócić nie mogę, ale kwestia czasu. Tam
pewnie będzie wiele tego typu spraw poruszonych: tortury, deprywacja
sensoryczna, przesłuchania, psychoterapia, reklama, sekty, hipnoza,
warunkowanie, pranie mózgu itd.
Zawsze gdy kogoś słucham/oglądam to mam w środku taką niepewność i cichą
nadzieję, że nie przyłapie tej osoby na działaniu dla zysku i rozgłosu.
Jeśli tego rodzaju symptomy zauważę, to od razu traci ten ktoś
wiarygodność w moich oczach.
Z drugiej strony jak tu dotrzeć do ludzi bez rozgłosu...

D. Icke ma wiele ciekawych rzeczy do powiedzenia, ale jak ktoś to
określił: na końcu zwieńcza swoje słowa gówienkiem, mówiąc o jaszczurach
i gadach, które piją ludzką krew.

On też wypowiadał się, że na Ziemię przybyły "istoty z nieba" - Annunaki
- które zamieszkują planetę Nibiru - jeszcze jedną planetę w naszym
Układzie Słonecznym, która ma zupełnie inną płaszczyznę ekliptyki niż
reszta planet i bardzo wydłużoną eliptyczną orbitę.

Btw, z wikipedii:

Sumerowie (sumeryjskie Sag-gi-ga co oznacza ciemnogłowi) -- lud
*nieznanego* pochodzenia, posługujący się językiem sumeryjskim, który
pod koniec IV tysiąclecia p.n.e. stworzył wysoko rozwiniętą cywilizację
w dolnej Mezopotamii (Sumer).

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

45. Data: 2009-02-18 17:55:52

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie.
> Sporo materiału można znaleźć na jego temat.
> Przejrzę.
>

> Zgadzam się, że religia jest formą kontroli psychiki ciemnej
> masy, oraz że człowiek jest dzieckiem Boga.
>
> Ale z tego co już zauważyłem DI myli się w pewnych bardzo
> zasadniczych kwestiach IMHO.
> Niemniej zobaczę co tam jeszcze opowiada.

I jakie wrażenia?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

46. Data: 2009-02-19 08:33:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przekonują mnie te jego rewelacje.
Niemniej nie wykluczam, że w tych jego bajeczkach jest zawarte
jakieś "ziarno prawdy".

Facet w ogóle nie czai bazy IMHO.

--
CB

47. Data: 2009-02-19 08:45:39

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie przekonują mnie te jego rewelacje.
> Niemniej nie wykluczam, że w tych jego bajeczkach jest zawarte
> jakieś "ziarno prawdy".
>
> Facet w ogóle nie czai bazy IMHO.

A jak należy czaić bazę? Gdzie popełnia błąd Twoim zdaniem?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

48. Data: 2009-02-19 09:08:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zadaje sobie pytań "dlaczego?".
Nie potrafi odróżnić prawdy od kłamstwa.
Tkwi w świecie fantazji i nierealnych mitów.

49. Data: 2009-02-20 18:29:53

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie zadaje sobie pytań "dlaczego?".
> Nie potrafi odróżnić prawdy od kłamstwa.
> Tkwi w świecie fantazji i nierealnych mitów.

http://www.kabbalah.info/polakab/artykuly/narkotyki_
pobudzenie.php

Fajny syntetyczny tekst o Kabale.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

50. Data: 2009-02-20 20:57:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa...
Tom Cruise głosi bardzo podobne przesłania.

Jak to wyjaśnić?

--

w wiadomości news:gnmss4$4vs$1@news.onet.pl:

> http://www.kabbalah.info/polakab/artykuly/narkotyki_