a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2

1. Data: 2009-01-31 20:32:24

Temat: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Sąd w Edynburgu odebrał szkockiemu małżeństwu prawo do opieki nad wnukami

Sąd w Edynburgu odebrał szkockiemu małżeństwu prawo do opieki nad
wnukami. Dzieci zostaną adoptowane przez parę homoseksualistów.
Sędziowie uznali argumenty pracowników opieki społecznej, którzy
przekonywali, że dziadkowie są za starzy na wychowywanie maluchów".

http://www.dziennik.pl/swiat/article306489/Zabrali_d
zieci_dziadkom_i_oddali_gejom.html

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

2. Data: 2009-01-31 20:51:25

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości

> [...]
> argumenty pracowników opieki społecznej, którzy przekonywali, że
> dziadkowie są za starzy na wychowywanie maluchów".

Nie wiem czemu uznali tą kobietę za za starą.
46 lat przy 5-letnim dziecku nie jest jakaś rażąca różnica wieku.
Mogłaby być jego matką.
Temat adopcji pozostawię bez komentarza...

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2009-01-31 22:54:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 21:32:24 +0100, tren R napisał(a):

> "Sąd w Edynburgu odebrał szkockiemu małżeństwu prawo do opieki nad wnukami
>
> Sąd w Edynburgu odebrał szkockiemu małżeństwu prawo do opieki nad
> wnukami. Dzieci zostaną adoptowane przez parę homoseksualistów.

O żesz, k...
To już nie miał kto adoptować???

4. Data: 2009-01-31 22:55:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 21:51:25 +0100, Vicky napisał(a):

> [...]
> 46 lat przy 5-letnim dziecku nie jest jakaś rażąca różnica wieku.
> Mogłaby być jego matką.
> Temat adopcji pozostawię bez komentarza...

Kulisy sprawy mogą byc ciekawsze, niż wygląda: np tatuś się o dziecko
upomniał, z mężem w roli adoptującego...

5. Data: 2009-02-01 00:11:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> O żesz, k...
> To już nie miał kto adoptować???

Przecież nic nie wiesz o nich, to co tak oczy szeroko otwierasz?

michał

6. Data: 2009-02-01 00:21:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Przecież nic nie wiesz o nich, to co tak oczy szeroko otwierasz?

Ciekawe dlaczego córka przebrzydłego geja Ennisa chciała z nim
zamieszkać?
I jeszcze tren wyciągnął jakiegoś starocia sprzed 4 dni. Może w innych
źródłach coś więcej napisali? Chyba, że temat nie jest tak medialny,
jak żerowanie na Kaziu.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-02-01 00:39:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> [...]
> I jeszcze tren wyciągnął jakiegoś starocia sprzed 4 dni. Może w innych
> źródłach coś więcej napisali? Chyba, że temat nie jest tak medialny,

Masz rację. Dzisiaj chyba wstyd się przyznawać do homofobii, więc nie
wiadomo, co pisać.
Cholera wie, co sobą reprezentują "zdruzgotani" dziadkowie. Zdziwił mnie
podany fakt, że dziadek boi się zemsty opieki społecznej. Albo opieka ma
strukturę przestępczą, albo dziadek jest niezłe zióko! ;D

michał

8. Data: 2009-02-01 01:01:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Masz rację. Dzisiaj chyba wstyd się przyznawać do homofobii,

Niektórzy się tym chełpią wręcz.

> więc nie wiadomo, co pisać.

Wiadomo, wiadomo, tylko trzeba trochę podłubać.
Znalazłam fajnego bloga:
http://licorea.pl/bart/blog/2007/02/20/mama-i-tata-z
akazani-w-szkockich-szpitalach/
Tak się kończy chodzenie w spódniczkach i dmuchanie w dudy ;)
(dmuchanie owiec też...) - Szkocja ma własny parlament i lewackie
zboczenia w nim, jak widać...
(btw, ale całkiem ot, spójrz na sondę)
i myślałam, że sie czegoś więcej o tej adopcji dowiem, bo widać, że
facio dociekliwy. Ale niestety.
Za to w artukule z Dziennikzeitung znalazłam hasło Daily mail, a tam
już poszło jak z płatka:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1130066/They
-say-old-care-grandchildren-Social-workers-hand-sibl
ings-gay-men-adoption.html

> Cholera wie, co sobą reprezentują "zdruzgotani" dziadkowie.

The 59-year-old grandfather, a farm worker, has angina while his wife
is receiving medication for diabetes.
- znaczy oboje maja problemy zdrowotne (dziadek - dusznicę, babka -
cukrzycę), a nie tylko to, że że "za starzy".
To jest hardkor:
Some local authorities forbid adoption by smokers (no tu się zgadzam)
and obese people.

> Zdziwił mnie podany fakt, że dziadek boi się zemsty opieki
> społecznej. Albo opieka ma strukturę przestępczą, albo
> dziadek jest niezłe zióko! ;D

Raczej chodziło o to, że jak będą się rzucać, to więcej nie zobaczą
tych dzieci.
When the grandfather protested, he was told: 'You can either accept
it, and there's a chance you'll see the children twice a year, or you
can take that stance and never see them again.'

Reszta - w oryginale - jest co namniej zaskakująca.

I to by było na tyle w kwestii rzetelności tłumoczo-dziennikarskiej w
polskich mediach.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-02-01 01:10:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

http://www.dziennik.pl/swiat/article306489/Zabrali_d
zieci_dziadkom_i_oddali_gejom.html

http://www.dziennik.pl/swiat/article308633/Juz_nigdy
_nie_zobaczycie_swoich_wnukow.html

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-02-01 08:11:42

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 02:10, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Użytkownik "tren R" napisał:

> [...]

I to jest wielkie sqrwysyństwo zażydzonego prawa. Zamiast dać dziadkom
na pielęgniarkę lub jeżeli majętni zasugerować takie rozwiązanie
utrzymujące więzi rodzinne rozbijają ją z olbrzymią szkodą dla dzieci.
Przecież mogli ich skazać na śmierć przez ścięcie toporem lub mieczem,
jeżeli to szlachta.

Medyczny kanibalizm w Europie XV-XVIII w.
Klub Ludzi bez Telewizji
Bo:
szkoda, ale już nie odratujemy tego
Daleko ten sosz.