Mercedes B dla inwalidy na wózku ?

1. Data: 2008-09-27 11:39:16

Temat: Mercedes B dla inwalidy na wózku ?
Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wita serdecznie

Dostalem dofinansowanie z PFRONU na zakup uzywanego samochodu, zastanawiam
sie nad zakupem Mercedesa klasy B, prosze doradzcie czy warto?

Poruszam sie czesciowo na wózku (czasem na krótkich dystansach chodze o
kulach).

Lukasz (Eldorado)

2. Data: 2008-09-27 14:52:27

Temat: Re: Mercedes B dla inwalidy na wózku ?
Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mercedesa klasy B, prosze doradzcie czy warto?

To glownie zalezy od tego ktory rocznik, jaki stan i jaka cena.

3. Data: 2008-09-27 19:13:46

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rocznik 2006, stan używany, cena adekwatna do wymienionego rocznika i stanu
używania... nie mówmy o wrakach ;)

4. Data: 2008-09-27 20:04:13

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eldorado pisze:
> [...]
>
> Poruszam sie czesciowo na wózku (czasem na krótkich dystansach chodze o

z ciekawosci - skad pomysl na B-classe?

pozdrawiam
SlawcioD

5. Data: 2008-09-28 09:07:58

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> z ciekawosci - skad pomysl na B-classe?

Tradycja rodzinna :) uwielbiamy Mercedesy ;)

6. Data: 2008-09-28 09:44:13

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eldorado pisze:

> Uzytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Tradycja rodzinna :) uwielbiamy Mercedesy ;)

kto raz wsiadl do mercedesa to juz z niego nie wysiada ;D tylko ze ja
sie nie pytalem dlaczego MB tylko dlaczego B-classe?;)

pozdrawiam
SlawcioD

7. Data: 2008-09-28 09:50:17

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-09-2008 o 11:44:13 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> kto raz wsiadl do mercedesa to juz z niego nie wysiada

No więc coś w tym jest. To jest taka przyjemność, prowadzenie takiego
samochodu, że ktoś, kto tym nie jeździł nawet sobie nie wyobraża.

Problem w tym, że od czasu gdy zaczęli wyposażać je w coraz większą liczbę
elektronicznych gadżetów jakość się pogarsza znacząco.

Ja mam E290 z 1997, i jest to podobno jeden z ostatnich modeli w których
jest przewaga DOSKONAŁEJ mechaniki nad LICHĄ elektroniką. I to jest fakt -
silnik po 575000 km działa bez zarzutu, nawet kropli oleju nie traci, 180
km/h wyciąga bez problemu, ale z elektroniki to chyba tylko wycieraczki
działają jak trzeba i się nie psuły.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

8. Data: 2008-09-28 10:25:38

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto raz wsiadl do mercedesa to juz z niego nie wysiada ;D tylko ze ja sie
> nie pytalem dlaczego MB tylko dlaczego B-classe?;)

B klasa dlatego, ze poruszam sie na wózku, zawsze mam przy sobie duzo bagazu
;), a po za tym potrzebuje auto wygodne, z automatyczna skrzynia biegów
(uszkodzenie rdzenia kregowego, niedowlad nóg)

9. Data: 2008-09-28 10:34:46

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-09-2008 o 12:25:38 Eldorado <n...@i...pl>
napisał(a):

> B klasa dlatego, ze poruszam sie na wózku, zawsze mam przy sobie duzo
> bagazu ;), a po za tym potrzebuje auto wygodne, z automatyczna skrzynia
> biegów (uszkodzenie rdzenia kregowego, niedowlad nóg)

A ja w E klasie sobie w podobnej sytuacji doskonale radzę...

10. Data: 2008-09-28 10:39:41

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze:
> [...]
> 180 km/h wyciąga bez problemu, ale z elektroniki to chyba tylko
> wycieraczki działają jak trzeba i się nie psuły.

No witam kolege:) Jeżdżę srebrnym kombi E290 z 1997 r.:)

Potwierdzam opinię, elektronika niestety daje czadu - ostatnio pał mi
sterownik wtrysku, a nie tak dawno wymieniałem czip sterujący
klimatyzacją. Ale za to mechanika najlepsza z możliwych - ostatni cud
niemieckiej motoryzacji.

Ostatni, niestety... Dlatego właśnie chciałem spytać El Dorado, dlaczego
MB? Bo obecnie poza nazwą marki nie wystaje ponad przeciętną zarówno pod
względem komfortu, jak i osiągów. Z awaryjnością to nawet poniżej
przeciętnej bywa. A za gwiazdkę na masce płacić trzeba sporo...
Osobiście wołałbym zdecydowanie peugeota 307 albo citroena C3 z
silnikami HDI, jeśli mówimy o podobnej klasie co mercedes B. Na pewno
nie bardziej awaryjne, a silnikowo znacznie lepsze i przy tym tańsze.

Targi sprzętu rehabilitacyjnego
Pytanie do Warszawiakow
Przystosowanie samochodu
Mam wózek PERMOBIL TRAX - pogadam z posiadaczem permobila.
przestroga :)