Mercilon a zdrowie?

1. Data: 2004-07-28 14:51:36

Temat: Mercilon a zdrowie?
Od: "Edyp" <edyp[@[NO-SPAM]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna zazywala Mercilon ok 6 miesiecy. Czula sie dobrze. Jednak
zniszczyly sie jej paznokcie i wlosy. W tej chwili nie zazywa zadnych
pigulek od ponad miesiaca i wszytko wrocilo do normy. Chce wrocic do pigulek
lecz obawia sie tego samego. Czytalem gdzies ze sa juz takie pigulki, ktore
nie wyplukuja tak witamin odpowiedzialnych za wlosy i paznokcie. Jakie
pigulki polecacie? Ginekolog lubi testy takze odpada. Poecil cos innego i
powiedzial zobaczymy :) Dzieki za pomoc.

Edyp

2. Data: 2004-07-28 14:58:17

Temat: Re: Mercilon a zdrowie?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 16:51:36 +0200, Edyp wrote:

> Czytalem gdzies ze sa juz takie pigulki, ktore
> nie wyplukuja tak witamin odpowiedzialnych za wlosy i paznokcie.

Możesz powiedzieć gdzie czytałeś o "pigułkach wypłukujących witaminy"?
Chętnie przeczytam.

> Jakie
> pigulki polecacie? Ginekolog lubi testy takze odpada. Poecil cos innego i
> powiedzial zobaczymy :)

Ginekolog miał 100% racji, dlatego że reakcja kobiety na dany preparat
jest bardzo indywidualna. To od czego jednej pani "lecą" paznokcie, czy
też spada libido, u innej może się doskonale sprawdzać.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

pytanie o ubezpieczenie
zapalenie przydatków -prosze o porade