Meska histeria?

1. Data: 2002-06-13 14:23:55

Temat: Meska histeria?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na bazie watku zainicjowanego przez didziaka zaczelam sie zastanawiac jak to
jest z reagowaniem przez niektórych z nas. Zauwazylam, ze moj TZ bardzo czesto
reaguje nadzwyczaj podobnie. Gdy cos sie zdarzy, zaczyna sie boczyc jak
dziecko, potrafi zrobic wielka scene, obrazic sie w bardzo pokazowym stylu,
jednym slowem "zabrac zabawki z piaskownicy" tak, aby wszyscy zauwazyli jaka mu
sie stala krzywda. Potrzebuje czasu na uspokojenie sie i logiczne przemyslenie
sprawy. Z rozmów ze znajomymi wynika, ze ich meskie polowki tez tak miewaja w
duzo wiekszym stopniu niz panie. Czyzby to byla cecha nie osobnicza a
plciowa? ;)
pzdr
agi zaintrygowana mocno

2. Data: 2002-06-13 14:31:38

Temat: Re: Meska histeria?
Od: "Vega" <V...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miewaja w
> duzo wiekszym stopniu niz panie. Czyzby to byla cecha nie osobnicza a

Ech, to chyba jednak cecha osobnicza, bo mój TŻ nie okazuje przesadnie
żadnych uczuć, niestety tych pozytywnych też nie :(
To ja jestem cholerykiem i ja demonstruję swoje humory (ech, ale sobie
wystawiam świadectwo ;) )
a po nim nawet nie widać, że jest wściekły dopóki tego nie powie.
Ale myślę, że tu ma znaczenie inna kwestia... Didziak jest jeszcze ....
młody bardzo.
Niedojrzałość = zachowania w stylu zabierania zabawek i zmiany piaskownicy.
Mój synek na przykład tak ma :) (ale on ma 22 miesiące).
Pozdrowienia,
Kaśka

3. Data: 2002-06-13 15:15:59

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby to byla cecha nie osobnicza a
> plciowa? ;)

Zdradzę wam Drogie Panie wielką męską tajemnicę, choć pewnie i tak nie
będziecie potrafiły w to uwierzyć, a jeśli wam się uda to mam nadzieję że
nie będzie to dla was zbyt wielkim szokiem, otóż my mężczyźni też mamy wady.

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2002-06-13 15:18:14

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> otóż my mężczyźni też mamy wady.

Nie wierze !
;)
pzdr cieplo
agi
PS my kobiety tez... ale o tym pssst

5. Data: 2002-06-13 15:23:36

Temat: Odp: Meska histeria?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy <O...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeacso$cjl$...@n...onet.pl...

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zdradzę wam Drogie Panie wielką męską tajemnicę,

dla mnie nigdy to nie było tajemnicą :-)

choć pewnie i tak nie
> będziecie potrafiły w to uwierzyć,

nie wierze, że facet potrafi sie do tego przyznać ;-))

a jeśli wam się uda to mam nadzieję że
> nie będzie to dla was zbyt wielkim szokiem,
szokiem dla mnie jest to, że nie potrafią sie po męsku do tego przyznać :-))

otóż my mężczyźni też mamy wady.

Już w pieluchach o tym wiedziałam :-)))

Pozdrowienia Sandrunia :-)))

6. Data: 2002-06-13 15:42:07

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wierze, że facet potrafi sie do tego przyznać ;-))
Sugerujesz że nie jestem mężczyzną? Nie wiem jak Ci to udowodnić, ale na to
że nie jestem kobietą najlepszym dowodem niech będzie to że przez ponad
tydzień się na grupie nie odzywałem;-))))

> szokiem dla mnie jest to, że nie potrafią sie po męsku do tego przyznać
:-))
Oooo ,czyli jednak dowód na to że jestem mężczyzną (wg Sandry), muszę o tym
powiedzieć żonie, ale się ubawi ;-)))))

> Już w pieluchach o tym wiedziałam :-)))
Wcześnie zaczynałaś te sprawy, a może tak długo nosiłaś pieluchy;-)))

Pozdrawiam
Andrzej

7. Data: 2002-06-13 15:54:09

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy <O...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeaedo$ffu$...@n...onet.pl...

> Sugerujesz że nie jestem mężczyzną? Nie wiem jak Ci to udowodnić, ale na
> że nie jestem kobietą najlepszym dowodem niech będzie to że przez ponad
> tydzień się na grupie nie odzywałem;-))))

A gdzie tam :-) Tobie wierze, że jesteś :-) mówiłam o innych :-))
> Oooo ,czyli jednak dowód na to że jestem mężczyzną (wg Sandry), muszę o
tym
> powiedzieć żonie, ale się ubawi ;-)))))
Jesteś :-)))

> Wcześnie zaczynałaś te sprawy, a może tak długo nosiłaś pieluchy;-)))

Bardzo długo je nosiłam :-)))) W około miałam samych dorosłych :-))

Sandra :-)

8. Data: 2002-06-13 16:42:26

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> my mężczyźni też mamy wady.

Co to znaczy "też"? A kto jeszcze ma? :-))))
Pozdrawiam. Variete.

9. Data: 2002-06-14 08:05:36

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vega" <V...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ech, to chyba jednak cecha osobnicza,

IMHO osobnicza jak najbardziej - nie spotkałam się z facetami reagujacymi w
taki sposób

> Niedojrzałość = zachowania w stylu zabierania zabawek i zmiany
piaskownicy.
> Mój synek na przykład tak ma :) (ale on ma 22 miesiące).

a mój tak nie miał, co potwierdza teorię , że to cecha osobnicza :)
nie skarży tez jak jego koledzy - podejrzana sprawa :)
pozdr.Joanna

10. Data: 2002-06-14 08:10:04

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będziecie potrafiły w to uwierzyć, a jeśli wam się uda to mam nadzieję że
> nie będzie to dla was zbyt wielkim szokiem, otóż my mężczyźni też mamy

Eeeee tam, to propaganda!
pozdr.Joanna

Dzien dobry...przyjaciele
[OT] Zmiana nicka