Mężczyźni i niemężczyźni

11. Data: 2006-11-02 12:18:53

Temat: Re: Mężczyźni i niemężczyźni
Od: "Engine" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż jest nim umiejętność programowania i stosowania zaawansowanych metod
> matematyki wyższej, zwłaszcza w zakresie tzw. modelowania matematycznego.

O, to już nawet wzwodu nie potrzeba?;) Nieźle, jakbym uważał tych wszystkich
moich znajomych programistów za prawdziwych mężczyzn, to chyba sam stałbym się
najprawdziwszą kobietą ;) Takich kretynów jakich widywałem pośród koderów to
można znaleźć tylko w zakładach najbardziej zamkniętych ;) A z męskością to
oni na ogół mają tyle wspólnego, ile zjedzą pizzy i wypiją piwa;)

E.

12. Data: 2006-11-07 03:41:04

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek " <m...@g...pl> wrote in message

> A ja słyszałem, że prawdziwi mężczyźni programują tylko w asemblerze.
> Jeszcze wiele przed nami ;)

No to dodam od siebie, ze z kolei ja slyszalem stwierdzenie, ze prawdziwy
mezczyzna jak sika to pierdzi.
--

Bluzgacz
GG:5015

13. Data: 2006-11-07 07:38:59

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał :

> No to dodam od siebie, ze z kolei ja slyszalem stwierdzenie, ze prawdziwy
> mezczyzna jak sika to pierdzi.

A ja znam jeszcze wersję,że prawdziwy mężczyzna słucha sobie,
solo, Coltrane`a...

(tylko pytanie, jak Coltrane`a słucha, solo, kobieta, to też jest
prawdziwym mężczyzną?... :)

Hanka

14. Data: 2006-11-07 07:45:49

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka<c...@g...com>
ps.com

> A ja znam jeszcze wersję,że prawdziwy mężczyzna słucha sobie,
> solo, Coltrane`a...
>
> (tylko pytanie, jak Coltrane`a słucha, solo, kobieta, to też jest
> prawdziwym mężczyzną?... :)

Wersja prawidłowa:
prawdziwy mężczyzna słucha siebie, solo, może być z Coltrane'em w tle.

P.
:)

15. Data: 2006-11-07 11:25:33

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał :

> Wersja prawidłowa:
> prawdziwy mężczyzna słucha siebie, solo, może być z Coltrane'em w tle.

Dlatego też należę do małomównych - prawdziwi faceci i tak by mnie

nie chcieli słuchać :)

Choć czasami mnie czytują, he he :))

Pozdrowienia.
Hanka

16. Data: 2006-11-09 23:43:03

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> A ja słyszałem, że prawdziwi mężczyźni programują tylko w asemblerze.
> Jeszcze wiele przed nami ;)

O, właśnie - niedawno gdzieś znalazłem link do niezłego kursu asemblera:
http://rudy.mif.pg.gda.pl/~bogdro/

17. Data: 2006-11-12 21:10:42

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>A ja znam jeszcze wersję,że prawdziwy mężczyzna słucha sobie,
>solo, Coltrane`a...

Skad znasz te wersje?

18. Data: 2006-11-26 17:16:41

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał :
> "Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Skad znasz te wersje?

Jaka szkoda,że dopiero dzisiaj dostrzegłam tego posta...
Gdyby,gdyby...

Lubię Coltrane`a. Wprawdzie nie mam wszystkich jego
płyt,ale wiem,kto ma i mogę w każdej chwili wpaść i
sobie posłuchać.

Pewnie,że mogę sobie przegrać,ale słuchanie we dwoje,
na doskonałym sprzęcie...
Ja mam sprzęt tylko bardzo dobry, do doskonałości
mu niestety daleko :(

Pozdrawiam.
Hanka

Osobowosc schizoidalna