Mg- jaka postać?

1. Data: 2003-12-17 08:49:23

Temat: Mg- jaka postać?
Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie- jaki związek Mg jest najlepiej wchłanialny?Wiem,że B6 ułatwia
wchłanianie.Chodzi mi bardziej czy jest to tlenek magnezu czy cytrynian
magnezu?
i jaki preparat na rynku farmaceutycznym spełni te wymogi?
Izabela

2. Data: 2003-12-21 01:09:43

Temat: Re: Mg- jaka postać?
Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>magnezu?
>i jaki preparat na rynku farmaceutycznym spełni te wymogi?

Z dostepnych na rynku to Magnezin (magnesium carbonate).
Bio-dostepnosc/"wchlanialnosc" wynosi w jego przypadki ok.30%.
Na rynku USA dostepny jest Magnesium Glycinate - jego bio to 80%.

Andrzej

Sumamed + C2H5OH + wątroba...
Gdzie kupić moździerz ceramiczny
zyprexa a alkohol