Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.

1. Data: 2008-10-15 11:49:11

Temat: Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Będę wdzięczna za podpowiedź gdzie można zorganizować imprezę urodzinową dla
7-latka w Poznaniu lub najbliższych okolicach ( np. Swarzędz). Place Zabaw Activ
odpadają bo tam już było imprez wiele a nasza też rok temu. Dzieciaczków (
chłopcy i dziewczynki) będzie gdzieś z 15. Wszyscy 6-7 lat.
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2008-10-15 14:47:46

Temat: Re: Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> napisał
w wiadomości news:393f.0000035b.48f5d8b7@newsgate.onet.pl...
> [...]
> odpadają bo tam już było imprez wiele a nasza też rok temu. Dzieciaczków (
> chłopcy i dziewczynki) będzie gdzieś z 15. Wszyscy 6-7 lat.

tylko ze słyszenia znam, ale zapowiadaja się ciekawie imprezy urodzinowe w
Księgarni "z Bajki" - os. Przyjaźni 125c.

Dorota
http://autumn.blog.pl/

plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent
ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie