mam talent

1. Data: 2008-10-05 21:03:13

Temat: mam talent
Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://teledyski.onet.pl/10172,4018897,teledyski.htm

tak sobie ogladalam min i ten teledysk, chlopak swietny, wesoly, z zapalem,
z pasja, publicznosc oczarowana a tu nagle.....super komisja prawi moraly i
kazania, ani merytoryczne ani na miejscu, moralizujace i dolujace.
Beznadzieja. Powstrzymam sie od krytykowania polskiem mentalnosci, bo chyba
jaka jest to teraz kazdy widzi.

i.

2. Data: 2008-10-05 21:13:35

Temat: Re: mam talent
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" ...
> [...]
> kazania, ani merytoryczne ani na miejscu, moralizujace i dolujace.
> Beznadzieja. Powstrzymam sie od krytykowania polskiem mentalnosci, bo

Polskiej? :D
To jeden z wielu szmatławców na licencji ang/am/niem jakich teraz multum w
naszej telewizji. Jakaś odmiana Idola, im bardziej zbluzgają uczestnika, tym
wyższa oglądalność.
Aż sprawdziłam z ciekawości. Licencja Got Talent, kraj pochodzenia: USA.
:DDDDDD
Porozmawiamy o amerykańskiej mentalności?

EwaSzy

3. Data: 2008-10-05 21:15:50

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 5 października 2008 (23:03:13) napisano:

> [...]
> kazania, ani merytoryczne ani na miejscu, moralizujace i dolujace.
> Beznadzieja. Powstrzymam sie od krytykowania polskiem mentalnosci, bo chyba

Te "komisje" w sumie od tego są - to oni są tak naprawdę głównymi
bohaterami całego programu, to oni mają robić szoł, a nie uczestnicy.

A ten chłopaczek ma za sobą już występ w tego typu programie:
http://www.joemonster.org/filmy/5219/11-latek-polski
-wicemistrz-swiata-w-electric-boogie

i parę razy widziałem go gdzieś w TV. Ze stwierdzeniem, że jest
"zmanierowany, zblazowany i budzi irytację" niestety się zgadzam...

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

4. Data: 2008-10-05 22:07:09

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" ...

> Polskiej? :D

a jakiej? toz to Polacy tam siedza i Polacy komentuja.

> [...]
> :DDDDDD
> Porozmawiamy o amerykańskiej mentalności?

a tak poza tym to sie dobrze czujesz?? posiadanie licencji na terenie
jakiegokolwiek kraju ma sie nijak do koemntarzy jakie padja w czasie danego
programu. Znaczy w Tancu z gwiazdami, to nogi tancerze maja amrykanskie
tak??
Harun zacznij myslec :)

i.

5. Data: 2008-10-05 22:14:59

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

> Te "komisje" w sumie od tego s=B1 - to oni s=B1 tak naprawd=EA g=B3=F3wnymi
> bohaterami ca=B3ego programu, to oni maj=B1 robi=E6 szo=B3, a nie
uczestnic=
> y.

moze w wersji polskiej. Tutaj(czytaj uwaznie Harun) raczej krytyka dotyczy
talentu, a nie osobowosci czlowieka, a juz na pewno nie zajmowaniem sie
wychowaniem kogokolwiek, czy propozycja rozmowy z mama...zenada.

> A ten ch=B3opaczek ma za sob=B1 ju=BF wyst=EAp w tego typu programie:
> http://www.joemonster.org/filmy/5219/11-latek-polski
-wicemistrz-swiata-w-
el=
> ectric-boogie
>
> i par=EA razy widzia=B3em go gdzie=B6 w TV. Ze stwierdzeniem, =BFe jest
> "zmanierowany, zblazowany i budzi irytacj=EA" niestety si=EA zgadzam...

tak jak Pola Gretkowskiej rozpieszczona, i zepsute dziecko....
ech.

i.
ps nie wiem czemu, ale mam krzaczki w Twoich postach.

6. Data: 2008-10-06 08:06:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"

> a jakiej? toz to Polacy tam siedza i Polacy komentuja.

Licencja programu obejmuje nie tylko scenografię i nabór, ale także określa
zachowanie prowadzących. Te komentarze nie były takie dlatego, że siedzieli
tam Polacy, tyko dlatego, że taka jest formuła tego widowiska.
Więc jeśli chcesz się pochylić nad czyjąś mentalnością jako żródłem takiego
nie innego prowadzenia programu, to weź pod lupę jego amerykańskich autorów,
nie jury lecące po narzuconym scenariuszu.

> [...]
> danego
> programu. Znaczy w Tancu z gwiazdami, to nogi tancerze maja amrykanskie

Nie dziwie się irytacji, strzeliłaś samobója aż zagwizdało. Miało być tak
miło, ponarzekać sobie raz jeszcze na polską mentalność, podhodować
kompleksy prowincjusza a tu zonk! :D
Zresztą o mentalności należy raczej wnioskować z oglądalności takich
programów. Idol wytrzymał ze dwa sezony w Polsce, Najsłabsze ogniwo nawet
mniej, za to Familiada i Jaka to melodia mają się świetnie od lat. Widać
niespecjalnie trafiają w polskie gusta agresywne i chamskie odzywki
prowadzących. A za oceanem Cheaters dalej takie popularne? Ile to już lat
Springler prowadzi szoł? Chcesz ponarzekać na narodową mentalność na
podstawie TV, zacznij od własnego podwórka.

Kup sobie da pocieszenia najnowszą książkę Tomasza Lisa, on całkiem sprawnie
dmie w trąby zaściankowości, ksenofobii, katolicyzmu i ogólnego zapóźnienia
cywilizacyjnego Polski. :)

EwaSzy

7. Data: 2008-10-06 08:10:16

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kazania, ani merytoryczne ani na miejscu, moralizujace i dolujace.
> Beznadzieja. Powstrzymam sie od krytykowania polskiem mentalnosci, bo

Ja tam akurat tez jakos poczułam niesmak ( jak komisja) i zaniepokojenie .
Nie znam regul programu - czy moga mowic tylko o talencie czy o swoich
wrazeniach - ale zgadzam sie z ich zdaniem. Chlopak nie wydawal mi sie wcale
ale to wcale swietny. Robil tylko swietne rzeczy a to juz roznica.
Beatka

8. Data: 2008-10-06 12:12:04

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
siedzieli
> tam Polacy, tyko dlatego, że taka jest formuła tego widowiska.

gdyby tak bylo, to program w USA bylby w podobynm klimacie. A nie jest.
Krytukuja tutaj rowno, ale "talent" a nie osobe, a juz na pewno nie rodzicow.

> [...]
autorów,
> nie jury lecące po narzuconym scenariuszu.

pod lupa nie ogladam tv, robie to mneij wiecej tak samo jak teraz. Dlatego
mi sie ten wlasnie komentarz rzucil w oczy dosc wyraznie.

> Nie dziwie się irytacji, strzeliłaś samobója aż zagwizdało. Miało być tak
> miło, ponarzekać sobie raz jeszcze na polską mentalność, podhodować
> kompleksy prowincjusza a tu zonk! :D

ziew- zaliczam ta radosc to podobnym gaf jakie juz strzelalas.

>podstawie TV, zacznij od własnego podwórka.

a Ty myslisz, ze na jakiej podstwie mnie to razi....

> [...]
sprawnie
> dmie w trąby zaściankowości, ksenofobii, katolicyzmu i ogólnego

tez jest na licencji amerykanskiej.....?
i.

9. Data: 2008-10-06 13:09:25

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bb0702 <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja tam akurat tez jakos poczułam niesmak ( jak komisja) i zaniepokojenie .

ja nie. Tak samo mi sie podobalo jak i publicznosci.

> [...]
wcale
> ale to wcale swietny. Robil tylko swietne rzeczy a to juz roznica.

otoz to. Jest roznica miedzy komentarzem, nawet szmatlawym na
temat "talentu", a nie na temat osobowosci i wychowania, z dennym
pytaniem "czy masz kolegow...i musimy porozmawiac z mama". To mnie wlasnie
uderzylo.

osobiscie dla mnie chlopczyk jest po prostu bez kompleksow, wie co umie, i
wie ze jest w tym dobry- no ale to widac sie niepodoba i irituje....

i.

10. Data: 2008-10-06 14:32:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a

> gdyby tak bylo, to program w USA bylby w podobynm klimacie. A nie jest.
> Krytukuja tutaj rowno, ale "talent" a nie osobe, a juz na pewno nie
> rodzicow.

Widziałaś wszystkie odcinki i nigdy słowa o osobie? LOL
Bardzo wybiórczo słuchasz.

> a Ty myslisz, ze na jakiej podstwie mnie to razi....

Wykasowałaś dwa programy z mojego posta. Nie zauważyłaś ich istnienia, czy
nie rażą? Przypomnę, Springler Show i Cheaters.
Takiego dna, jakie zdarzało mi się widzieć w programach z USA nie spotkałam
jeszcze nigdzie.
Chcesz oceniać mentalność, zacznuj od tego, co masz na co dzień pod ręką.

> tez jest na licencji amerykanskiej.....?

A tylko takie mają dla Ciebie jakąś wartość?
TS jest na własnej licencji, ale za to jaką ma mentalność! :)))))

EwaSzy

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka