Re: mam talent

From: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: mam talent
Date: Sun, 5 Oct 2008 22:14:59 +0000 (UTC)

Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

> Te "komisje" w sumie od tego s=B1 - to oni s=B1 tak naprawd=EA g=B3=F3wnymi
> bohaterami ca=B3ego programu, to oni maj=B1 robi=E6 szo=B3, a nie
uczestnic=
> y.

moze w wersji polskiej. Tutaj(czytaj uwaznie Harun) raczej krytyka dotyczy
talentu, a nie osobowosci czlowieka, a juz na pewno nie zajmowaniem sie
wychowaniem kogokolwiek, czy propozycja rozmowy z mama...zenada.

> A ten ch=B3opaczek ma za sob=B1 ju=BF wyst=EAp w tego typu programie:
> http://www.joemonster.org/filmy/5219/11-latek-polski
-wicemistrz-swiata-w-
el=
> ectric-boogie
>
> i par=EA razy widzia=B3em go gdzie=B6 w TV. Ze stwierdzeniem, =BFe jest
> "zmanierowany, zblazowany i budzi irytacj=EA" niestety si=EA zgadzam...

tak jak Pola Gretkowskiej rozpieszczona, i zepsute dziecko....
ech.

i.
ps nie wiem czemu, ale mam krzaczki w Twoich postach.