Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży

1. Data: 2016-04-24 16:38:18

Temat: Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duduś to bohater filmowego pszeboju lat 70 "Podróż za jeden uśmiech". Ten
sam aktor gra analogiczna rolę, fajtłapowatego lalusia w "Stawiam na Tolka
Banana", gdzie w 1 odcinku wracając z zajęć tenisa zostaje porwany pomyłkowo
jako syn ambasadora pszez grupę nastolatkuw z Pragi, dzielnicy Warszawy.

Do filmowego Dudusia wystarczy dodać bardzo pasujący mu smartfon i otszymamy
dokładny opis dzisiejszego nastolatka z nosem w tej odmianie telefonu.
Tylko że
Duduś w filmie w rozmowie z matką jednoznacznie wskazuje , że wolałby inne
toważystwo niż podstawiany mu pszez matkę podobny mu kolega, zdaje sobie
sprawę, że jest inny, istotnie odrużniający się od reszty zgrai
interesujacej się naprawą spszętu domowego, zwieżakami, muzyką.

Ideałem wyhowawczym ostatniego , kapitalistycznego 25 lecia stał się właśnie
ofermowaty laluś.

Scenariuszem wspułczesnego filmu było by zapewne porwanie klnącego syna
mafiozy, pszez grupę młodzieży z dobrego domu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2016-04-25 11:09:50

Temat: Re:Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Od: Devilson <d...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Chańba!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2016-04-25 11:30:52

Temat: Re: Re:Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Devilson" <d...@h...net> napisał w wiadomości

> Chańba!
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

PO chce spedalić polskie dzieci!
Digital Systems - Principles and Applications (10th Ed., Ronald Tocci, Neal Widmer, Greg Moss)
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?