Tylko odbić się od dna...

1. Data: 2014-01-20 20:56:59

Temat: Tylko odbić się od dna...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...koedukacyjnego:

https://www.sternik.edu.pl/o-nas-2/43-nieedukacyjna-
koedukacja

"Chłopcy i dziewczynki powinni uczyć się w odrębnych szkołach. I to nie
tylko na studiach, w gimnazjach czy liceach, ale już od pierwszych lat
swojej edukacji.

Gdyby takie stwierdzenie padło dziś z ust polskiego ministra,
prawdopodobnie nie obyłoby się bez wieców protestacyjnych młodzieży i
rodziców, a nawet błyskawicznej dymisji.

Szkoły żeńskie i męskie

Tymczasem powrót do nauczania chłopców i dziewcząt w odrębnych klasach i
szkołach popiera coraz więcej psychologów, pedagogów, lekarzy na całym
świecie. Swoją opinię opierają nie na spekulacjach światopoglądowych, ale
wynikach najnowszych badań naukowych, prowadzonych na wszystkich
kontynentach.

Również w Polsce mamy wiele przykładów tego typu rozwiązań. Na
przedmieściach Warszawy, w Międzylesiu i Falenicy, w 2004 roku powstały
dwie szkoły podstawowe, których założyciele zaryzykowali uczenie dzieci w
grupach zróżnicowanych ze względu na płeć. Powołali je do istnienia rodzice
ze Stowarzyszenia Wspierania Edukacji i Rodziny ,,Sternik". Od dwóch lat
uczniów przybywa tak szybko, że dziś szkoły mają problem z przyjęciem
wszystkich chętnych, choć klasy wcale nie są małe, a co miesiąc trzeba
płacić czesne w wysokości minimalnej pensji krajowej. Niektórzy rodzice
zapisują już nienarodzone jeszcze dzieci, by za trzy lata zarezerwować dla
nich miejsce w przedszkolu ,,Sternika", w którym przygotują się do szkoły
żeńskiej pod nazwą ,,Strumienie" i męskiej - ,,Żagle".

Sześć lat różnicy

Amerykański specjalista neurologii dziecięcej, Verne S. Caviness, w 1996
roku opublikował wyniki swoich badań, które uzasadniają rozdzielenie dzieci
w szkołach ze względu na płeć. Wyniki te wskazują niebagatelną, bo liczącą
około 6 lat różnicę w czasie dojrzewania dziewcząt i chłopców. Caviness
udowadnia, że chłopcy dopiero w wieku siedemnastu lat osiągają poziom
dojrzałości jedenastoletnich dziewcząt.

Nowoczesna technika komputerowa, która daje możliwość obserwowania pracy
mózgu, bezsprzecznie dowodzi tych różnic. Mózg kobiety i mózg mężczyzny nie
tylko są zbudowane inaczej. Także inaczej się rozwijają i funkcjonują.

Psycholog i lekarz rodzinny dr Leonard Sax, szef Amerykańskiego
Stowarzyszenia na Rzecz Rozdzielenia Płci w Edukacji Publicznej (NASSPE -
National Association for Single Sex Public Education), twierdzi, że chłopcy
w szkole potrzebują więcej ruchu, mają gorszy słuch i problemy z
identyfikacją oraz nazywaniem uczuć. Nauczyciele muszą poświęcać im dwa
razy więcej czasu niż dziewczętom, choćby dlatego, żeby treści, które
dziewczynki chwytają w lot, chłopcy po prostu usłyszeli. Nauczyciele szkół
koedukacyjnych dużo więcej energii zużywają też na to, aby uspokoić
nadmierną aktywność chłopców, wynikającą niejednokrotnie ze znudzenia
zagadnieniami, których ich umysł nie jest w stanie pojąć! I nie chodzi tu o
ich złą wolę czy mniejsze zdolności. Leonard Sax nie waha się powiedzieć
głośno, że warunki panujące w koedukacyjnej szkole nie dają dziewczynkom i
chłopcom równych szans i nie dostosowują się do ich naturalnych potrzeb."

Ze swojej strony dopowiem: nic innego tylko własnie od koedukacyjnej szkoły
zaczynają się problemy obyczajowe na styku obu płci. Przebywanie chłopców i
dziewcząt podczas całego dnia powoduje zanikanie wzajemnego szacunku,
pozytywnego dystansu czyli najważniejszych pozytywnych norm. Na ich miejsce
weszła wczesna i przypadkowa inicjacja seksualna, seksualne rozpasanie
dzieci i młodzieży vide "słoneczko" czy twerkingowe popisy dziewcząt na
imprezach.
--
XL

2. Data: 2014-01-20 21:00:56

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 20:56, Ikselka pisze:
> ...koedukacyjnego:
>
> https://www.sternik.edu.pl/o-nas-2/43-nieedukacyjna-
koedukacja

Ale bzdury. Faceci wyrosną na dzikich i homo, co to nigdy baby nie
widzieli. Niekoedukacja "sprawdza" się w wojsku czy więzieniach gdzie są
sami faceci.

3. Data: 2014-01-20 21:02:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Psycholog i lekarz rodzinny dr Leonard Sax, szef Amerykańskiego
> Stowarzyszenia na Rzecz Rozdzielenia Płci w Edukacji Publicznej (NASSPE -

Stowarzyszenie na Rzecz Rozdzielenia Płci? A może kraj przedzielić
wysokim murem, przesiedlić połowę mieszkańców i w jednej połowie będą
mieszkali sami mężczyźni a w drugiej same kobiety? ha!

4. Data: 2014-01-20 21:03:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:00:56 +0100, zdumiony napisał(a):

> Ale bzdury. Faceci wyrosną na dzikich i homo, co to nigdy baby nie
> widzieli.

Jakoś całe wieki nie wyrastali. I byo więcej męskich facetów, niż dziś.
Honoru i odwagi też mieli więcej.
--
XL

5. Data: 2014-01-20 21:03:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:00:56 +0100, zdumiony napisał(a):

> Niekoedukacja "sprawdza" się w wojsku czy więzieniach gdzie są
> sami faceci.

O, tego nie doczytałam. Ależ bezedura. Od razu widać, że Ty a ani tu, ani
tu nie bywszy...
--
XL

6. Data: 2014-01-20 21:04:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 21:03, Ikselka pisze:
> Jakoś całe wieki nie wyrastali. I byo więcej męskich facetów, niż dziś.
> Honoru i odwagi też mieli więcej.

Oj stare dobre czasy...bardzo przereklamowane, były też czasy że kobiety
nie mogły się uczyć, nawet pisania.

7. Data: 2014-01-20 21:05:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:02:59 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
> wysokim murem, przesiedlić połowę mieszkańców i w jednej połowie będą
> mieszkali sami mężczyźni a w drugiej same kobiety? ha!

Opanuj się, chłopie, babską histerią nic mi tu nie zaargumentujesz.
--
XL

8. Data: 2014-01-20 21:06:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:04:08 +0100, zdumiony napisał(a):

> Oj stare dobre czasy...bardzo przereklamowane, były też czasy że kobiety
> nie mogły się uczyć, nawet pisania.

Jak chciały, to mogły. Szkoła do tego niepotrzebna. Poza tym nie każdy musi
umieć to samo.
--
XL

9. Data: 2014-01-20 21:09:25

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 21:06, Ikselka pisze:
> Jak chciały, to mogły. Szkoła do tego niepotrzebna. Poza tym nie każdy musi
> umieć to samo.

Niektóre chciały jak
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nawojka
ledwo uniknęła stosu, za to musiała iść do niekoedukacyjnego zakonu
Czyli chciały ale nie mogły.

10. Data: 2014-01-20 21:13:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> National Association for Single Sex Public Education), twierdzi, że chłopcy

Nie rozumiem, dlaczego segregacja ze względu na rasę, jaka miała miejsce
w RPA była zła, a segregacja ze względu na płeć ma być dobra.

www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc
Ile się daje na Komunię?