Ile się daje na Komunię?

1. Data: 2013-04-28 15:26:22

Temat: Ile się daje na Komunię?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nie jestem w temacie chciałem zapytać ile (albo co) dać w
prezencie komunijnym dla chłopca? Występuję, jako daleki krewny, a
kontakty utrzymujemy sporadyczne.
Ponieważ są różnice między regionami dodam, że chodzi o Opolszczyznę.
Jacek

2. Data: 2013-04-29 21:41:39

Temat: Re: Ile się daje na Komunię?
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kontakty utrzymujemy sporadyczne.
> Ponieważ są różnice między regionami dodam, że chodzi o Opolszczyznę.

Tyle na ile Cię stać...
Mój syn w ubiegłym roku gotówkę dostał tylko od babci (kwota 1000zł, bo tyle
chciała mu dać). Reszta gości - w zasadzie zaproszeni znajomi - bo rodzina
mała przyniosła dziecku prezenty o wartości ok 100-300zł. Syn z pieniędzy
się ucieszył, ale prezenty ucieszyły go bardziej.

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

3. Data: 2013-04-30 19:42:52

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-29 21:41, Justyna Vicky S. pisze:
> Tyle na ile Cię stać...
No to nie jest takie oczywiste.
U znanych z "hojności" Krakusów stówka będzie w sam raz, ale na
Opolszczyźnie mogą skrytykować.
Jacek

4. Data: 2013-05-02 16:19:49

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-30 19:42, Jacek pisze:
> No to nie jest takie oczywiste.
> U znanych z "hojności" Krakusów stówka będzie w sam raz, ale na
> Opolszczyźnie mogą skrytykować.
Nooooo ... w takim wypadku raczej nie obejdzie się bez kłada. Byle nie
jakiegoś chińskiego, bo mogą skrytykować :->

Maciek

5. Data: 2013-05-02 19:51:59

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-02 16:19, Maciek pisze:
> Nooooo ... w takim wypadku raczej nie obejdzie się bez kłada. Byle nie
> jakiegoś chińskiego, bo mogą skrytykować :->

Krakus się odezwał? Nie dość, że sknera, to jeszcze złośliwa bestyja?
Jacek

6. Data: 2013-05-06 12:11:16

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-02 19:51, Jacek pisze:
> Krakus się odezwał? Nie dość, że sknera, to jeszcze złośliwa bestyja?
Pudło. Warsiafka pełnom gembom. A z czego wyszła sknera? Z kłada?
Przecież napisałem, że nie trzeba kupować chińskiego? :->

Maciek

7. Data: 2013-05-14 19:51:21

Od: Szpilka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-06 12:11, Maciek pisze:
> Pudło. Warsiafka pełnom gembom. A z czego wyszła sknera? Z kłada?
> Przecież napisałem, że nie trzeba kupować chińskiego? :->

I nikt nie wspomniał o szachach.
Oczywiście jako dodatek do laptopa.

Sylwia

Procedury...