13 latka i farbowane włosy

1. Data: 2012-07-30 21:02:56

Temat: 13 latka i farbowane włosy
Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szalom,

Mam mały dylemat/problem.
Córka 13 lat, na początku wakacji dostała od nas rodziców zgodę na
pofarbowanie końcówek włosów. W ramach swoistej nagrody za bardzo dobrą
naukę. Ale wyjechała na wakacje. Wróciła i zapał jej nie minął.
Powiem szczerze, że mi się ten pomysł nie podoba za bardzo, ma jeszcze
czas na farbowanie. I co zrobić jak wrzesień przyjdzie? Ścinać,
zostawiać? Hmm...

2. Data: 2012-07-31 10:24:40

Temat: Re: 13 latka i farbowane włosy
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jawi wrote:

> [...]
> Powiem szczerze, że mi się ten pomysł nie podoba za bardzo, ma jeszcze
> czas na farbowanie. I co zrobić jak wrzesień przyjdzie? Ścinać,

Ostatnio znajoma 11 - latka wróciła z obozu z rewelacyjnym sposobem
farbowania końcówek - rozmoczoną krepiną sobie smareowały. Schodzi po dwóch
myciach.

Ale jak pozwoliliście pofarbować, to mam nadzieję, że przynajmniej nie
typową farbą, tylko jakimś znikającym po paru myciach wynalazkiem. No i jak
się powiedziało A, to trzeba powiedzieć i B - ja bym zostawiła, aż odrosną/
zmyją się etc. Do szkoły to raczej jednak nie pozwalać - wakacyjne
szaleństwo jest OK, ale farbowanie włosów u dzieci to już lekka przesada (co
one będą farbować, jak będą tego potrzebować?).

Pozdrawiam
J.

3. Data: 2012-07-31 19:43:18

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 30 lipca 2012 (23:02:56) napisano:

> Córka 13 lat, na początku wakacji dostała od nas rodziców zgodę na
> pofarbowanie końcówek włosów.

Trzeba się było zastanawiać, zanim się zgodziliście.

/.../
> Ale wyjechała na wakacje.

A co to zmienia?

> Powiem szczerze, że mi się ten pomysł nie podoba za bardz

To dlaczego się zgodziłaś?
Teraz już za późno...

--
Pozdrowienia,
Yakhub

4. Data: 2012-08-01 07:03:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Jawi wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Powiem szczerze, że mi się ten pomysł nie podoba za bardzo, ma jeszcze
> czas na farbowanie. I co zrobić jak wrzesień przyjdzie? Ścinać, zostawiać?

Jak się powiedziało A, trzeba powiedzieć B.
Ufarbować te końcówki jakimś tonerem, co zejdzie po kilku myciach.
I przygotować się na sytuację, że się ten proceder córce spodoba.

qr.a

5. Data: 2012-08-03 06:44:52

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 23:02, Jawi pisze:

> [...]
> Powiem szczerze, że mi się ten pomysł nie podoba za bardzo, ma jeszcze
> czas na farbowanie. I co zrobić jak wrzesień przyjdzie? Ścinać,

Skoro JUŻ dostała od Was tę zgodę, to nie bardzo rozumiem obecny
dylemat. Chyba nie chcecie robić z gęby cholewy.

N.

6. Data: 2012-08-03 21:26:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]
> Powiem szczerze, że mi się ten pomysł nie podoba za bardzo, ma jeszcze
> czas na farbowanie. I co zrobić jak wrzesień przyjdzie? Ścinać, zostawiać?

powiedziec, ze koncowki byly ok i to na wakacje. Teraz juz koniec. Bo Wam
sie
nie podoba. Tymczasowo bylo ok, ale nie na rok szkolny.
i.

7. Data: 2012-08-14 21:19:09

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-03 23:26, Iwon(k)a pisze:

Dziękuje za opinie :)
Z gęby cholewy nie robimy, nie przemyśleliśmy tego i pochopnie się
zgodziliśmy. Ale po problemie, po rozmowie sama stwierdziła, że w sumie
koniec wakacji się zbliża i nie będzie farbować.

8. Data: 2012-08-21 14:43:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
> W dniu 2012-08-03 23:26, Iwon(k)a pisze:
>
> Dziękuje za opinie :)
> Z gęby cholewy nie robimy, nie przemyśleliśmy tego i pochopnie się
> zgodziliśmy.

znowu tez bez przesady z tym zmienianiem zdania. W koncu mozna zmienic
zdanie
jesli sie widzi jakies nieprzewidziane konsekwencje, czy chociazby ma sie
inny humor ;))

i.

9. Data: 2012-10-29 18:10:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2012 21:43:18 +0200, Yakhub napisał(a):

> W liście datowanym 30 lipca 2012 (23:02:56) napisano:

> Trzeba się było zastanawiać, zanim się zgodziliście.

> [...]

Dokładnie.
(by XL)

Czytać, pisać i liczyć do stu!
Warszawa - Fundacja poszukuje edukatora/konsultanta
Szkoła podstawowa i gimnazjum w jednym
Autyzm
Szukam sklepu z LEGO na Pradze