Autyzm

1. Data: 2012-03-15 12:38:51

Temat: Autyzm
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ciekawą audycję. Relacja matki, która pokonała autyzm u swojego
dziecka.

http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=1354

J.

www.kontestacja.com

2. Data: 2012-07-04 09:27:24

Temat: Re: Autyzm
Od: GreenEye <g...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-15 13:38, krys pisze:
> Polecam ciekawą audycję. Relacja matki, która pokonała autyzm u swojego
> dziecka.
>
> http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=1354

Dzięki za link, bardzo ciekawy materiał. Jeżeli macie jeszcze coś o
autyzmie, chętnie poczytam/posłucham.

--
Pozdrawiam, Tomasz

Polski Portal Terapeutyczny
http://www.dobraterapia.info

3. Data: 2012-07-06 14:49:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GreenEye wrote:

> Dzięki za link, bardzo ciekawy materiał. Jeżeli macie jeszcze coś o
> autyzmie, chętnie poczytam/posłucham.

Znajdź sobie pod tym linkiem pierwszą audycję z doktorem Kuliszem, też
ciekawe rzeczy mówi.

J.

www.kontestacja.com

Szukam sklepu z LEGO na Pradze
dzieci chowane niczym króliki,psy ,koty oto "rodzice"
'Alienacja rodzicielska, a zespół alienacji rodzicielskiej'.
prawa autorskie do klasówek
Szybkie czytanie