dzieci chowane niczym króliki,psy ,koty oto "rodzice"

1. Data: 2012-03-04 09:40:43

Temat: dzieci chowane niczym króliki,psy ,koty oto "rodzice"
Od: " JAN" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

TAK jest wychowują dzisiejsi "RODZICE" ,dzieci i młodziesz żyją w poczuciu
kompletnej BEZKARNOŚCI i tak oto mamy pokolenia które nie jest przygotowane na
CIĘŻKIE CZASY -tylko żyją w świecie ILUZJI !!!!!!!!!!!!

2. Data: 2012-03-04 21:17:27

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przygotowane na
> CIĘŻKIE CZASY -tylko żyją w świecie ILUZJI !!!!!!!!!!!!

Tszeźwy jesteś?
>TAK jest wychowują .....
>........mamy pokolenia które nie jest ......
Gdzie podmiot, gdzie ożeczenie?

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

3. Data: 2012-03-05 12:22:15

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-04 22:17, Stokrotka pisze:

> Tszeźwy jesteś?

Luzik, on tak zawsze. Co śmieszniejsze - wyjątkowo - mimo
bełkotliwej wypowiedzi tym razem ma sporo racji. Może to taki
typ człowieka, który z sensem zaczyna gadać dopiero jak pijany.

ŁK

4. Data: 2012-03-06 18:24:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-04 22:17, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tszeźwy jesteś?
> Gdzie podmiot, gdzie ożeczenie?

Na piwo razem z ortografią poszli.

Qra

5. Data: 2012-09-02 14:54:12

Od: scobowski <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-06 19:24, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-03-04 22:17, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Na piwo razem z ortografią poszli.
>
> Qra

orzekła kura :)

6. Data: 2012-09-02 15:23:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-02 16:54, obywatel scobowski uprzejmie donosi:

> orzekła kura :)

Ale pszynajmniej wykrztałcona.

qr.a

'Alienacja rodzicielska, a zespół alienacji rodzicielskiej'.
prawa autorskie do klasówek
Szybkie czytanie
Kraków zimą
Kraków zimą