Kraków zimą

1. Data: 2011-11-21 08:08:44

Temat: Kraków zimą
Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie znalazłem lepszej grupy więc pisze tu jak sie komuś nie podoba przepraszam,
że ma takie problemy.
Mój problem polega na tym: chce wyjchać w ferie zimowe do Krakowa i tak zaczełem
się zastanawiąc co z dziećmi 9 i 4 lata moża w tym mieście robić zimą. Spacery
po planatach czy ogólnie po dworzu chce ograniczyć do minimum. I jedyne co mi
zostaje to Zamek Królewski i ewentualnie Wadowice ale to 2 dni a ja byłbym z 4.
Co dalej ?
Lubie Kraków ale zazwsze byłem tam latem i atrakcji dla dzieci i dla mnie było
full a co zimą ?
Nie kręcą mnie jakieś baseny itp bo te mamy u siebie i nie tzrba gnać pociągiem
800km by odwiedzić basen. W sieci wyczytałem coś o podziemiach rynku w Krakowie
co tam konkretnie jest i co można zwiedzać zimą pod dachem ?
Moje ferie nie są w tym samym czasie co w małopolsce. Moje zaczynają się od15
stycznia

2. Data: 2011-11-21 09:11:23

Temat: Re: Kraków zimą
Od: Abmer <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-21 09:08, mz pisze:

> [...]
> Spacery
> po planatach czy ogólnie po dworzu chce ograniczyć do minimum.

Obawiam się, że niezależnie czy to lato czy zima w Krakowie "po dworzu"
nie pospacerujesz!
A.

3. Data: 2011-11-21 10:19:21

Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abmer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Obawiam się, że niezależnie czy to lato czy zima w Krakowie "po dworzu" nie
> pospacerujesz!

Chodzi mi o przebywanie na zewnątrz pomieszczeń. Czepianie się nie prowadzi do
niczego dobrego a jedynie do wzrostu irytacji po obu stronach.

4. Data: 2011-11-21 10:37:52

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <a...@w...pl> napisał

> Nie znalazłem lepszej grupy więc pisze tu jak sie komuś nie podoba
> przepraszam,
> że ma takie problemy.

A na pl.regionalne.krakow pytałeś?

N.

5. Data: 2011-11-21 13:43:00

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 21 listopada 2011 (11:19:21) napisano:

> Chodzi mi o przebywanie na zewnątrz pomieszczeń. Czepianie się nie prowadzi do
> niczego dobrego a jedynie do wzrostu irytacji po obu stronach.

Nie w tym rzecz. W Krakowie nie chodzi się po dworzu, tylko po polu :)

--
Pozdrowienia,
Yakhub

6. Data: 2011-11-21 13:48:19

Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> niczego dobrego a jedynie do wzrostu irytacji po obu stronach.

Nie w tym rzecz. W Krakowie nie chodzi się po dworzu, tylko po polu :)

Nie wiedziałem. ;)

7. Data: 2011-11-21 14:21:14

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie w tym rzecz. W Krakowie nie chodzi się po dworzu,

A gdzie indziej się chodzi? Sądziłam, że co najwyżej po dworze ;-)

N.

8. Data: 2011-11-21 14:51:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> co tam konkretnie jest i co można zwiedzać zimą pod dachem ?
> Moje ferie nie są w tym samym czasie co w małopolsce. Moje zaczynają się

http://www.krakow.pl/

i.

9. Data: 2011-11-21 15:53:47

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Nov 2011 15:21:14 +0100, Nixe napisał(a):

> A gdzie indziej się chodzi? Sądziłam, że co najwyżej po dworze ;-)

Pewnie w jakimś innym rejonie chodzi się po "dworzu".
Ja zawsze chodziłam jak w Krakowie, po polu :), teraz faktycznie wydaje mi
się to śmieszne "mamo mogę iść na pole?" (a pod blokiem wyasfaltowany plac,
zero pola).
--
w_e

10. Data: 2011-11-21 16:33:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"w_e" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Ja zawsze chodziłam jak w Krakowie, po polu :), teraz faktycznie wydaje mi
> się to śmieszne "mamo mogę iść na pole?" (a pod blokiem wyasfaltowany

wiesz, jak sie czlowiek zafiksuje na jednym znaczeniu pola, to wtedy szuka
za oknem zaoranych grud ziemi :)

i.

Kraków zimą
Zasady współżycia społecznego
Melodyjka z telefonu dla Adasia
Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?
religia i etyka w gimnazjum