Kraków zimą

1. Data: 2011-11-21 08:07:13

Temat: Kraków zimą
Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie znalazłem lepszej grupy więc pisze tu jak sie komuś nie podoba przepraszam,
że ma takie problemy.
Mój problem polega na tym: chce wyjchać w ferie zimowe do Krakowa i tak zaczełem
się zastanawiąc co z dziećmi 9 i 4 lata moża w tym mieście robić zimą. Spacery
po planatach czy ogólnie po dworzu chce ograniczyć do minimum. I jedyne co mi
zostaje to Zamek Królewski i ewentualnie Wadowice ale to 2 dni a ja byłbym z 4.
Co dalej ?
Lubie Kraków ale zazwsze byłem tam latem i atrakcji dla dzieci i dla mnie było
full a co zimą ?
Nie kręcą mnie jakieś baseny itp bo te mamy u siebie i nie tzrba gnać pociągiem
800km by odwiedzić basen. W sieci wyczytałem coś o podziemiach rynku w Krakowie
co tam konkretnie jest i co można zwiedzać zimą pod dachem ?
Moje ferie nie są w tym