Szybkie czytanie

1. Data: 2011-11-23 19:37:26

Temat: Szybkie czytanie
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Grupowiczów ma jakieś praktyczne doświadczenia z kursami
szybkiego czytania?
Syn chodzi do liceum, dodatkowo uprawia sport, a więc ma niewiele czasu.
Widzę sporo reklam takich kursów, ale nie wiem, czy ma sens aby chłopak
na to chodził. Na pewno lepiej jest czytać szybko, niż wolno, ale czy te
kursy faktycznie coś dają?

Jacek