szkolny quiz ;)

1. Data: 2008-10-01 18:49:42

Temat: Re: szkolny quiz ;)
Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
news:gc0g96$grt$1@achot.icm.edu.pl...
> Do pielęgniarki szkolnej trafia siedmiolatka skarżąca się, że boli ją
> głowa i jest jej zimno. Co robi pielęgniarka?
>
> A przewraca oczami i mówi "paluszek i główka to szkolna wymówka"
> B mierzy dziecku temperaturę i mówi "zaraz zadzwonimy do mamy, żeby po
> ciebie przyszła"
> C naciera skronie Amolem i mówi "jak ci zimno, to weź sobie z szatni
> bluzę"
>
> pozdrówka
> Karolina (mama pierwszoklasistki, odkrywająca nowe światy)

Jako matka gimnazjalisty(doswiadczenie) stawiam na C

3. Data: 2008-10-01 19:22:19

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciebie przyszła"
> C naciera skronie Amolem i mówi "jak ci zimno, to weź sobie z szatni

Stawiam na A :-)

Sylwia, inaczej pewnie by nie było wątku ;-)

4. Data: 2008-10-01 21:35:59

Od: "Martika" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka"

> Stawiam na A :-)

Też obstawiam A :)

5. Data: 2008-10-02 05:56:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrówka
> Karolina (mama pierwszoklasistki, odkrywająca nowe światy)

Tylko nie mów, że B??!!!

Qra, ale i tak obstawiam C, bo najbardziej pojechane.

PS. A kiedy rozwiązanie?

6. Data: 2008-10-02 06:59:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał(a):

> [...]
> ciebie przyszła"
> C naciera skronie Amolem i mówi "jak ci zimno, to weź sobie z szatni

Ja zrobiłabym B ,ale nie jestem szkolna pielegniarką. Stawiam na A.

> Karolina (mama pierwszoklasistki, odkrywająca nowe światy)

Hehehe, ja już odkryłam, moje Starsze kończy w tym roku gimnazjum :-)

Justyna
GG 6756000

7. Data: 2008-10-02 07:26:03

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko nie mów, że B??!!!

No gdzieżby! Dobro dziecka najważniejsze!

> Qra, ale i tak obstawiam C, bo najbardziej pojechane.
Tama i Qrczak - oficjalnie ogłaszam Was zwyciężczyniami konkursu. Widać,
słychać i czuć Wasze doświadczenie z za przeproszeniem placówkami
oświatowymi. Nagroda główna to siedzenie w świetlicy z temperaturą 38,2,
gratuluję ;P

pozdrówka
Karolina

8. Data: 2008-10-02 07:27:41

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja zrobiłabym B ,ale nie jestem szkolna pielegniarką.
Od razu widać, że nie jesteś. Co za brak kompetencji!

pozdrówka
Karolina

9. Data: 2008-10-02 07:43:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał(a):

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od razu widać, że nie jesteś. Co za brak kompetencji!

Uprzejmię donosze, że posiadam braki również w innych dziedzinach...

Justyna
GG 6756000

10. Data: 2008-10-02 08:13:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nagroda główna to siedzenie w świetlicy z temperaturą 38,2, gratuluję ;P

Ale dostanę Amolu, coooo... ;-)

Qra, doświadczenie uważam za niebyłe

Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka
(link)przemoc w szkole/mobbing
[press] Warszawa, a reforma edukacji
Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"
[prasa] Majstrowanie przy szkole - o reformie oświaty (długie)