Miesiaczka?

1. Data: 2001-02-14 09:01:26

Temat: Miesiaczka?
Od: "Sokołek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko: Czy pierwszy stosunek (czyt. utrata dziewictwa) moze byc przyczyna
opozniania sie wystapienia miesiaczki (jak na razie 5 dni) - oczywiscie stosowano
prezerwatywe, wiec ciaza jest raczej wykluczona (wiem, ze nie w 100%).
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Sokolek

2. Data: 2001-02-14 15:40:23

Temat: Re: Miesiaczka?
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oczywiscie stosowano prezerwatywe, wiec ciaza jest raczej wykluczona (wiem,

No, stary, moje gratulacje...
(em)

3. Data: 2001-02-15 09:34:02

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sokołek" <s...@i...pl> skrev i meddelandet

> Witam!
> Mam pytanko: Czy pierwszy stosunek (czyt. utrata dziewictwa) moze byc
przyczyna opozniania sie wystapienia miesiaczki (jak na razie 5 dni)

Moze

> - oczywiscie stosowano prezerwatywe, wiec ciaza jest raczej wykluczona
(wiem, ze nie w 100%).

Dlaczego nie w 100%? Jesli nie pekla lub nie zdarzylo sie nic
nieoczekiwanego, to jest to 100% pewnosci.

magda

4. Data: 2001-02-15 13:06:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Dlaczego nie w 100%? Jesli nie pekla lub nie zdarzylo sie nic
> nieoczekiwanego, to jest to 100% pewnosci.

zawsze sie cos moze zdarzyc ...

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2001-02-15 17:08:55

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (wiem, ze nie w 100%).
>
> Dlaczego nie w 100%? Jesli nie pekla lub nie zdarzylo sie nic
> nieoczekiwanego, to jest to 100% pewnosci.

ktos mi kiedys opowiadal, jak znudzony dziadek siedzial w kiosku i szpilka
robil dziurki w prezerwatywach - ze one sa zabronione przez kosciol
katolicki - w polsce 99,9%ludzi "uwaza sie" za katolikow (inna sprawa, ze
katolikami pewnie jest z 1 %)

6. Data: 2001-02-15 21:09:55

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...net.pl> skrev i meddelandet

> [...]
> robil dziurki w prezerwatywach - ze one sa zabronione przez kosciol
> katolicki - w polsce 99,9%ludzi "uwaza sie" za katolikow (inna sprawa,

????? Nie zauwazylabys przeciekajacej prezerwatywy? Przeciez sprawdzenie
"po", czy jest cala nalezy chyba do rutyny.... O ile sie nie myle,
takich rzeczy (co zrobic z prezerwatywa po stosunku) ucza w szkolach. W
kazdym razie powinni uczyc...

magda

7. Data: 2001-02-16 17:18:11

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@c...com> napisał w
wiadomości news:DAXi6.13601$Qb7.2173557@newsb.telia.net...

> [...]
> "po", czy jest cala nalezy chyba do rutyny.... O ile sie nie myle,
> takich rzeczy (co zrobic z prezerwatywa po stosunku) ucza w szkolach. W

Hmm kurcze ... az sie boje jej teraz wyrzucac :)))))))))))))))

Pozdrawiam
Basia

8. Data: 2001-02-18 19:45:29

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"rena" <r...@a...net.pl> rzecze:
>ktos mi kiedys opowiadal, jak znudzony dziadek siedzial w kiosku i szpilka
>robil dziurki w prezerwatywach

Dlatego opakowania w ktorych pakowane sa prezerwatywy zawieraja powietrze -
jezeli opakowanie ulega przebiciu to po scisniecu nierozpakowanego, a
uszkodzonego, mozemy usunac powietrze...

Pozdrawiam,

Kamil Uminski
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!

9. Data: 2001-02-20 12:58:26

Temat: Odp: Miesiaczka?
Od: "Muhad" <m...@b...ds5.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego nie w 100%? Jesli nie pekla lub nie zdarzylo sie nic
> nieoczekiwanego, to jest to 100% pewnosci.

WITAM !

100% pewności ma tylko konstruktor człowieka (Bóg). Prezerwatywy nie są
idealne. Według Światowej Organizacji Zdrowia PI=3, czyli ze 100 par
korzystających z prezerwatyw w ciągu roku, trzem rodzi się dziecko.
Są inne metody o wiele skuteczniejsze, lecz o różnym stopniu szkodliwości
dla organizmu. Są jednak i takie, które są o wiele skuteczniejsze a zupełnie
nieszkodliwe (np.metody Naturalnego Planowania Rodziny PI=0,1)
Prezerwatywy nie chronią również przed AIDS. W prezerwatywach pod
mikroskopem można zobaczyć pory (naturalne otworki).Otworki są na tyle duże,
że skuteczność ich jeśli idzie o AIDS jest TYLKO 60%, czyli 2 na 5 stosunków
z osobą zakażoną powodują zakażenie.

EM

10. Data: 2001-02-20 17:44:28

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muhad napisał(a) w wiadomości: <96tpln$avj$1@bobo.ds5.agh.edu.pl>...
> [...]
duże,
>że skuteczność ich jeśli idzie o AIDS jest TYLKO 60%, czyli 2 na 5

Co to za argument jesli chodzi o antykoncepcje? Kalendarzyk tak jakby tez
nie chroni przed HIV.

Cimeries

odżywki dla kulturystów (czy szkodliwe?)
Alergia - sprobujemy pomoc !!
ALERGIA - Sprobujemy pomoc !!!
ALERGIA - Sprobujemy pomoc !!
po wysypce...blizny