Mieta pieprzowa - cd

1. Data: 2002-12-19 18:40:47

Temat: Mieta pieprzowa - cd
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy pamietacie, ze posadzilam w doniczkach dwoch miete pieprzowa.
Jedna w pracy i z nia nie bylo klopotow, druga w domu, ktora niechetnie
rosla. Ktos wowczas prosil, aby informaowac, co z nimi bedzie...
Tak wiec... donosze....
Mieta w domu odeszla na ...zasluzony odpoczynek jakis tydzien temu juz
definitywnie, a ta w pracy rosnie i ma sie calkiem calkiem :-) Nawet troche
sie w wekend przesuszyla, ale po podlaniu doszla do siebie :-)

Pozdrawiam po pewnym czasie milczenia
Asia

2. Data: 2002-12-20 08:03:31

Temat: Re: Mieta pieprzowa - cd
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Huzarska <j...@p...onte.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:att477$r82$...@n...tpi.pl...
> [...]
troche
> sie w wekend przesuszyla, ale po podlaniu doszla do siebie :-)

Chyba ja prosiłam o informacje jak się będą sprawować twoje mięty. Wniosek
taki, że sie opłaca przynieść do domu, a herbatke z tej co została robisz?
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2002-12-20 17:55:47

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wniosek
> taki, że sie opłaca przynieść do domu, a herbatke z tej co została robisz?

Na razie dwie, bo niestety rosnie zdecydowanie wolniej :-((( Ale rosnie
:-)))

Pozdrawiam
Asia

oczko wodne - literatura