życzenia

1. Data: 2002-12-20 08:46:58

Temat: życzenia
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy
zycze Wam aby te najbardziej rodzinne ze swiat byly radosne i spokojne.
Niech Wam sie we wszystkim darzy w Nowy Roku.
Gabi

2. Data: 2002-12-20 10:06:53

Temat: Re: życzenia
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w
wiadomości news:atungv$5tr$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Moi Drodzy
> zycze Wam aby te najbardziej rodzinne ze swiat byly radosne i spokojne.
Dziękuję, odwzajemiam i przyłączam się do życzeń dla WSZYSTKICH!! :-)

> Niech Wam sie we wszystkim darzy w Nowy Roku.
A przede wszystkim winogrona (oczywiście)! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Czekałem kto pierwszy wystartuje. Gabi wygrała! :-)
J.

3. Data: 2002-12-20 11:45:42

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęścia i pomyślności w uprawach ogrodniczych :-))

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2002-12-20 14:07:20

Od: "Izabella Ziemnik" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zycze Wam aby te najbardziej rodzinne ze swiat byly radosne i
spokojne.
> Niech Wam sie we wszystkim darzy w Nowy Roku.

Leda

5. Data: 2002-12-20 15:03:15

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnych, domowych Swiat, udanego gotowania i pieczenia (to glownie dla
pan, niestety) oraz sily, by wszystko pieczone i ugotowane zjesc i bardzo
pochwalic (to dla wszystkich), pachnacej choinki, spiewania koled i
prezentow spelniajacych marzenia - tego Wam wszystkim serdecznie zycze
Ewa (nadal Sz.)
Aha! No i oczywiscie szczesliwego Nowego Roku. Oby nie byl gorszy niz
poprzedni (minimalizm ze mnie wylazi) i oby jak najwiecej Wam w tym Nowym
Roku w ogrodach kwitlo :-)

6. Data: 2002-12-20 15:13:33

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pochwalic (to dla wszystkich), pachnacej choinki, spiewania koled i
> prezentow spelniajacych marzenia - tego Wam wszystkim serdecznie zycze
Przylaczam sie do zyczen. Wszystkiego co prawdziwie dobre na te Swieta na
kolejny rok. Ewie (ja dotad Sz) i wszystkim Ewom powinszowania imieninowe. I
zeby jakos zrecznie nawiazac do charakteru listy - nich nam przypadkiem
nasze krety w Noc Wigilijna nie przemowia :-)
Tomek

7. Data: 2002-12-20 18:03:23

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tomek
>
> Przyłaczam się do zyczen. I jak najmniej szkodnikow w naszych ogrodach, a
nasze pupilki niech pieknie rozkwitaja.

Ania

8. Data: 2002-12-20 19:03:57

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> A przede wszystkim winogrona (oczywiście)! :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
Swieta - nie swieta a Janusz prowokuje! :-)))
niech Wam maliniaki rozrastaja sie do bolu
niech Wam stare jablonki kwitna i owocuja
niech NAM dalej sie dobrze bajdurzy.
wojtek pa

9. Data: 2002-12-20 20:38:31

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nic dodać nic ująć. Niech Święta przyniosą chwilę oddechu od codzienności,
troszkę radości i troszkę refleksji.
A dla każdej Ewy wszystkiego dobrego w dniu imienin.

Marta

PS> Dla kogo gotowanie niestety, dla tego niestety:-) Brat mi zrobił
niespodziankę i przyfrunie na święta wielkim boeningiem. A braciszek kocha
gotowanie, już dostałam listę zakupów:-) Więc radość pomnożona przez ilość
dni rozłąki, przez 15 lat jeszcze i za gotowanie jeszcze ze dwa razy.

10. Data: 2002-12-20 22:31:54

Od: "haes" <h...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

(jak wszyscy to i......)

niech nam wszystkim święta upłyną w spokoju, cieple i radości,
niech naszym roślinkom będzie ciepło po puchową śniegu kołderką,
niech w nowym roku rosną zdrowo i naszą będą dumą,
niech nasze nalewki dojrzewają, dojrzewają :)))
niech tutaj każdy sobie dopisze co mu tam na sercu najbardziej leży......

tego sobie i Wam wszystkim życzy:
Henio z powiśla dąbrowskiego.

Mieta pieprzowa - cd
oczko wodne - literatura