Migrena - szukam lekarza w Poznaniu?

1. Data: 2002-10-04 13:13:01

Temat: Migrena - szukam lekarza w Poznaniu?
Od: "Cezar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie chcę rozpętywać kolejnego wątku migrenowego. Chodzi mi tylko o namiary
na dobrego neurologa w Poznaniu.

Swego czasu próbowałem znaleźć metodę na ból głowy, jednak trafiłem na
prywatny gabinet, w którym pozbyłem się jedynie nadmiaru gotówki.
Później szukałem pomocy u lekarza rodzinnego, który skierował mnie do
laryngologa (podejrzenie zapalenia zatok, jako czynnika). Zdjęcie zatok
niczego nie wykazało, więc laryngolog stwierdził, że to pewnie alergia :))
Któryś z lekarzy polecał mi z kolei homeopatię, ale na to jestem za stary.

Mam już dość takiego podejścia do mojej głowy, więc będę wysoce wdzięczny za
podanie kontaktu do lekarza, który może mi pomóc i przynajmniej poważnie
zdiagnozować czy to migrena, czy inne paskudztwo.

Pozdrawiam
Czarek

2. Data: 2002-10-04 18:47:47

Temat: Re: Migrena - szukam lekarza w Poznaniu?
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
>
> Nie chcę rozpętywać kolejnego wątku migrenowego. Chodzi mi tylko o namiary
> na dobrego neurologa w Poznaniu.

Przy okazji... Kilka postow wyzej zakladamy grupe dyskuzyjna o migrenie,
moze sie dolaczysz?;-)
Watek "Re: Migrena:-(? no problem:)" 02-09-26 21:13
DominikaNM

3. Data: 2002-10-09 06:56:45

Od: "Cezar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji... Kilka postow wyzej zakladamy grupe dyskuzyjna o migrenie,
> moze sie dolaczysz?;-)

Oczywiście. Właśnie wysłałem stosownego maila :)

Pozdrawiam
Czarek

prosba o info. o tylozgjeciu
Jak podniesc odpornosc organizmu?