Mikolaj na Kolejowej

1. Data: 2002-12-08 15:55:02

Temat: Mikolaj na Kolejowej
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Bylam w sobote w pasmanterii na Kolejowej i dowiedzialam sie, ze Mikolaj
zostawil tak 10 % znizke na DMC (muliny i nici) i poprosil mnie o przekazanie
wiadomosci. Czymi mulina do 24.12 kosztuje 1.71 zl

pozdrawiam

sekutnica

1. Data: 2002-12-08 17:18:11

Temat: Re: Mikolaj na Kolejowej
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przekazanie
> wiadomosci. Czymi mulina do 24.12 kosztuje 1.71 zl

Ja tez byłam, tylko nie zdążyłam się pochwalić. Szkoda żeśmy się nie
spotkały.
Mają stronkę, jak mówiła na spotkaniu Stynka, adres:
http://strony.wp.pl/wp/haberdashery

Kupiłam igły z uszkiem pośrodku, ponoć idealne do haftu, tępe z obu stron. W
paczce są trzy grubości: 22,24,26 i kosztują 7,00 złotych.

Ela

1. Data: 2002-12-08 18:05:57

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spotkały.
> Mają stronkę, jak mówiła na spotkaniu Stynka, adres:

WoW :)))
Jestem pod wrazaniem, ze maja swoja www. Ciesze sie, bo bede mogla sobie z
nimi pokorespondowac i ewentualnie cos zamowiac via e-mail.

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-12-08 21:18:56

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrz, a mnie się stronką nie pochwalili.
> (ale i tak się wybiorę w ramach Mikołaja ;) )

A bo wprost zapytałam wiec dostalam adres. No moze niezbyt dokladny ale
znalazlam.
Jesli chcesz jechac chyba pod koniec tygodnia bo dosc slabe zaopatrzenie
wczoraj bylo. Zabraklo kanwy plastikowej, kordonku zlotego i czolenek.
Muliny jak zwykle pod dostatkiem.

Ela

1. Data: 2002-12-09 02:28:13

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> przekazanie

> Ja tez by?am, tylko nie zd??y?am si? pochwali?. Szkoda ?e?my si? nie
> spotka?y.
> Maj? stronk?, jak m?wi?a na spotkaniu Stynka, adres:
> http://strony.wp.pl/wp/haberdashery
>
> Kupi?am ig?y z uszkiem po?rodku, pono? idealne do haftu, t?pe z obu stron. W
> paczce s? trzy grubo?ci: 22,24,26 i kosztuj? 7,00 z?otych.
>

> Ela

Patrz, a mnie się stronką nie pochwalili.
(ale i tak się wybiorę w ramach Mikołaja ;) )
J.

1. Data: 2002-12-09 09:41:15

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: > > Bylam w sobote w pasmanterii na Kolejowej
Gdzie to?, bo też chcę jechać, mulina mi się kończy, za mało
kupiłam. Toteż stwierdzam, że nie można ufać przy kopiowaniu wzorów i
podpowiedziom ile czego kupić.

: > > zostawil tak 10 % znizke na DMC (muliny i nici) i
: > przekazanie
Dzięki za przekazanie takiej miłej informacji

: > > wiadomosci. Czymi mulina do 24.12 kosztuje 1.71
Bardzo dobra cena...
Warto skorzystać.

: > Ja tez byłam, tylko nie zdążyłam się pochwalić. Szkoda żeśmy się nie
: > spotkały.
: > Mają stronkę, jak mówiła na spotkaniu Stynka, adres:
: > http://strony.wp.pl/wp/haberdashery
Stronka nie działa, nie wiem, czy to mój internet coś strajkuje, czy
ja jestem tak odporna na podstawy z obsługi...
Pozdrawiam Monika z Poznania

1. Data: 2002-12-09 11:26:49

Temat: Odp: Mikolaj na Kolejowej
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : > > Bylam w sobote w pasmanterii na Kolejowej
> Gdzie to?, bo też chcę jechać, mulina mi się kończy, za mało
> kupiłam. Toteż stwierdzam, że nie można ufać przy kopiowaniu wzorów i
> podpowiedziom ile czego kupić.
Pasmanteria w Warszawie, w lewo zwrot od ulicy Towarowej, idąc od Placu
Zawiszy.

> Bardzo dobra cena...
> Warto skorzystać.

Też tak uważam.

> : > http://strony.wp.pl/wp/haberdashery
> Stronka nie działa, nie wiem, czy to mój internet coś strajkuje,
czy
> ja jestem tak odporna na podstawy z obsługi...

Nie wiem, w sobotę działało. Może jest w przebudowie?

Ela

1. Data: 2002-12-09 16:32:12

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

To nie bedę miała Mikołaja, jestem z Poznania
Pozdrawiam Monika
z Poznania

1. Data: 2002-12-09 17:29:02

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie bedę miała Mikołaja, jestem z Poznania
> Pozdrawiam Monika
> z Poznania

To jest to co już tu było napisane.
Podajemy adres sądząc że wszyscy wiedzą w jakim mieście.
Przepraszam, nie powtórzy się ...... do następnego razu.

Ela

1. Data: 2002-12-10 10:36:42

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chcesz jechac chyba pod koniec tygodnia bo dosc slabe zaopatrzenie
> wczoraj bylo. Zabraklo kanwy plastikowej, kordonku zlotego  i czolenek.
> Muliny jak zwykle pod dostatkiem.
>
> Ela

Ja tylko chcialam dodac, ze bylo kiepskie z powodow niezaleznych od
wlasciciela. Wspolpraca z Ancorem (czyli Coats) kiepska jest po prostu.

sekutnica

robtowa mafia - strona
szydełkowe aniołki?
Dużo prostych XXX