Mikrofalówka a rozrusznik

1. Data: 2001-11-17 18:27:02

Temat: Mikrofalówka a rozrusznik
Od: "Radio Erewan" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja babcia po wszczepieniu rozrusznika nabrała nowej chęci do życia, co
wyraziła m.in. życzeniem zakupu mikrofalówki. Ja głupi poleciałem prosto do
sklepu i kupiłem jej ten piekarnik, a teraz zastanawiam się, czy czasem
kuchenka mikrofalowa nie będzie zakłócać pracy rozrusznika?

Pozdrawiam
Radek

2. Data: 2001-11-18 02:53:32

Temat: Re: Mikrofalówka a rozrusznik
Od: "TomaszCz" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinna zaklocac pracy rozrusznika, najglebsza penetracja mikrofal siega
zaledwie 6-8cm ale zazwyczaj w wiekszosci spotkanych kuchenek wynosi
ok.4cm - wiec jesli jest to kuchenka znanej firmy, dobrze ekranowana to
wszystko bedzie ok. (chyba ze babcia bedzie sie chciala troszke zagrzac ;)))

Bardziej od mikrofal obawial bym sie fal emitowanych przez komorki,
kineskopy, glosniki i co tam jeszcze?..... ;))))))))))))))

Pozdrawiam,
Tomasz

Użytkownik Radio Erewan <r...@b...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t6a4j$8bq$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-11-18 15:28:31

Od: "norbert mayoud" <a...@c...fr> szukaj wiadomości tego autora

O Boze !
Z tego co wiem to absolutnie nie powinna korzystac z mikrofalowki.
Ale prosze sprawdzic.
Alina
9t6a4j$8bq$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-11-18 17:45:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Nov 2001, Radio Erewan wrote:

> sklepu i kupiłem jej ten piekarnik, a teraz zastanawiam się, czy czasem
> kuchenka mikrofalowa nie będzie zakłócać pracy rozrusznika?

moze, rozrusznik jest programowany mikrofalami, aczkolwiek nowoczesne
rozruszniki maja takie algorytmy, ktore zapobiegaja przypadkowym
dzialaniom mikrofal z innych zrodel, ale nalezy ich unikac,
poniewaz w okreslonych sytuacjach moga wplywac na ich prace

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Inhalator ultradżwiękowy.
Zespół zatokowo- oskrzelowy
ANDROLOG
badanie neurologiczne, hormony tarczycy-gdzie w Tarnowie/Krakowie
wstrząs