Miłek amurski

1. Data: 2005-05-15 13:13:54

Temat: Miłek amurski
Od: "oo950" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mogę kupić Miłka amurskiego we Wrocławiu lub okolicach ?
Chciałam zrobić prezent mamie - bo wiem ,że go bezskutecznie poszukuje.
Właśnie wróciłam z Giełdy Ogrodniczej w Hali Ludowej we Wrocławiu - ale się
spóźniłam - został tylko miłek wiosenny za 30 zł ( to normalna cena ?).

Pozdrawiam !

Ekra

2. Data: 2005-05-15 19:51:16

Temat: Re: Miłek amurski
Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spóźniłam - został tylko miłek wiosenny za 30 zł ( to normalna cena ?).

Witaj!
Miałaś pecha .Ja kupiłam pod Halą Miłka Amurskiego w piatek i dzis z samego
rana tez .Miłek wiosenny młody był po 8 zł.Po 30 zł to były b.duze.
Pozdrawiam , Elzbieta

Tulipan :)
Męczennice błękitne
Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Drewutnia - kupię
Jak sie pozbyc korzenia???