Mimowolne skurcze podczas zasypiania???

1. Data: 2005-01-13 06:56:51

Temat: Mimowolne skurcze podczas zasypiania???
Od: "Michal W" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry

mam pytanie... od dluzszego czasu...ok. 3 lat miewam podczas
zasypiania...(konkretnie w momencie "tracenia swiadomosci" - jesli tak to
mozna nazwac) dosyc potezny skurcz calego ciala... cos na ksztalt
jednorazowego porazenia pradem...tak mocny ze z regoly mnie to budzi.
nastepnie znow zasypiam... powtorzy sie to moze z 3 razy i potem juz spie
normalnie.
dodam, ze kiedys zdarzalo sie to sporadycznie a ostatnio...raczej
codziennie... stad moje zaniepokojenie... i pytanie co to jest i czy trzeba
sie z tym udac do jakiegos lekarza????
moj wiek to 28 lat.

za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.
pozdrawiam,
michal.

2. Data: 2005-01-13 07:02:16

Temat: Re: Mimowolne skurcze podczas zasypiania???
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodam, ze kiedys zdarzalo sie to sporadycznie a ostatnio...raczej
> codziennie... stad moje zaniepokojenie... i pytanie co to jest i czy
> [...]

Do żadnego lekarza. Jest to normalne zjawisko.
Poszukaj w archiwum.

pzdr
LN

3. Data: 2005-01-13 07:09:09

Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do żadnego lekarza. Jest to normalne zjawisko.
> Poszukaj w archiwum.

Moja zona tez tak ma:-)) Mi sie zdarza tylko podczs podrozy pociagiem. Wtedy
troszke mi glupio jak odpadne i mna wstrzasnie:-))

pzdr
maciek

4. Data: 2005-01-13 07:17:03

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do żadnego lekarza. Jest to normalne zjawisko.
> Poszukaj w archiwum.

Do archiwum. www.google.pl -> grupy -> pl.sci.medycyna -> "szukaj" ->
drgawki przy zasypianiu -> "szukaj" ...

pzdr
LN

5. Data: 2005-01-13 09:07:24

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal W napisał
> nastepnie znow zasypiam... powtorzy sie to moze z 3 razy i potem juz
spie
> normalnie.

He he :) Tobie sie tak wydaje, ze spisz normalnie. Sen jest juz tak
gleboki, ze te drgawki Cie nie budza. A zaloze sie, ze jeszcze tak
pare razy do rana Cie potrzepie :)
Nie boj nic. Nie jestes sam :) I to nie jest grozne.
http://glinki.com/?l=tjoknq

pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2005-01-13 21:00:39

Od: "glabella" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W literaturze medycznej określa się to jako "mioklonie przysenne". Zjawisko
naturalne.

drgawki i bezdech podczas snu
Poziom CPK = 452 co to takiego??
Oczyszczenie gardla