Minulet i brak miesiaczki

1. Data: 2002-07-19 06:49:30

Temat: Minulet i brak miesiaczki
Od: "Ismail" <a...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Przez ok. rok bralam Minulet, wszystko bylo jak "w zegarku".Odstawailam ja
na 4 miesiace - cykl rozregulowal sie (przedtem zanim zaczelam brac lek
zawsze byly z tym problemy). W koncu dostalam okres i w 5-tym dniu (wiem,
powinnam lepiej w 1) zaczelam brac Minulet ponownie. Ostatnia tabletke
wzielam w niedziele i do dzis - a jest piatek - okresu nie mam. Czy mam
czekac czy od niedzieli, tj.7 dnia brac nowe. Chodzi o wywolanie okresu.

Aha, nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale ostatnia tabletke powinnam
wziac w sobote gdyz zaczelam brac jesz\cze ze starego opakowania ale
zapomnialam o tym i wzielam o jedna za duzo.
Wiem, troche to pokretne ale tak dokladnie bylo.

Dzieki za wszelkie uwagi