tabletki na sen...

1. Data: 2002-07-19 06:04:36

Temat: tabletki na sen...
Od: "Dwach" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Znajoma ma ostatnio powazne problemy z zasypianiem. Obok jej okien buduja
nowa ulice (a raczej remontuja). Robia to cala dobe. Obok okna bedzie
skrzyzowanie, prace potrwaja jeszcze okolo miesiaca...
Czy jest jakis lek nasenny? Oczywiscie bezpieczny... kolezanka jest w pelni
zdrowa, ma 31 lat... Koreczki w uszach nie pomagaja niestety, chodzi
poprostu o to, zeby zasnac...

D.

2. Data: 2002-07-19 07:37:48

Temat: Re: tabletki na sen...
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jul 2002 08:04:36 +0200, Dwach <d...@v...pl> wrote:
> [...]
> Czy jest jakis lek nasenny? Oczywiscie bezpieczny... kolezanka jest w pelni
> zdrowa, ma 31 lat... Koreczki w uszach nie pomagaja niestety, chodzi

np. Stilnox

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-07-19 09:33:29

Od: Rafał Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

living_english_structure wrote:

> np. Stilnox

a czy aby ten lek jest bezpieczny ?
co bedzie, gdy ów prace remontowe będą trwać dłuzej
niz miesiąc ???
znając zryw naszych drogowów taka sytuacja jest
bardzo prawdopodobna :-)

R.

4. Data: 2002-07-21 19:08:46

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stilnox to benzodiazepina i nie jest to wskazane, aby konsumowac ja dzien po
dniu, zreszta sen farmakologiczny nigdy nie daje takiego wypoczynku jak sen
naturalny. Proponuje koreczki w uszy + sluchawki z muzyka relaksacyjna.

Cu
Ab

Użytkownik Rafał Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...kielce.tpsa.pl...

> [...]
> co bedzie, gdy ów prace remontowe będą trwać dłuzej
> niz miesiąc ???
> znając zryw naszych drogowów taka sytuacja jest

Podzial lekow P-depresyjnych ?
Czy w wyniku stresu wydziela sie w jamie ustnej jakis enzym?
Ratunku!!! lekarz zawalił zabieg!!!
dobry (madry) ginekolog poszukiwany
Centrum Onkologii W-wa