Minusy diety opymalnej

1. Data: 2002-02-22 09:38:22

Temat: Minusy diety opymalnej
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie:)
Zapraszam do do podzielenia sie doswiadczeniem optymalnych i bylych optymalnych
(chyba ,ze z DO sie nie wychodzi:))
Piszcie prosze o minusa a nie o zaletach diety
Chyba ze minusów ta dieta nie ma wtedy juz będzie wszystko jasne:))

2. Data: 2002-02-22 11:27:11

Temat: Re: Minusy diety opymalnej
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Piszcie prosze o minusa a nie o zaletach diety
> Chyba ze minusów ta dieta nie ma wtedy juz będzie wszystko jasne:))

Już kiedyś na grupie próbowałam pisać o minusach, ale jakoś każdy minus
zamieniał się w plus ;))) widocznie już taka nieobiektywna jestem ;(

Więc poczekajmy, może jeszcze ofiary DO jakoś przyczołgają się
(przed zejściem) do klawiarury i Ci to zdążą uświadomić... ;)))

3. Data: 2002-02-22 11:59:04

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Więc poczekajmy, może jeszcze ofiary DO jakoś przyczołgają się
> (przed zejściem) do klawiarury i Ci  to zdążą uświadomić... ;)))

a jednak jest to dieta cud:))) wspolczuje glupoty optymalnym
zawsze znajdzie sie stado tempych buców którzy za obietnice czegos wskocza w
ogień:(

nasuwa mi się tylko porownanie do stada zagubionych owiec prowadzonych przez
pazernych baranów

a teraz jeszcze jeden kwiatek dla dobrych i bogatych ludzi:))
www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.html

tylko nie wiem czy to jest smieszne czy żalosne , a co z ludzmi ktorzy w to
uwierzą?

4. Data: 2002-02-22 12:03:21

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> Jak w temacie:)
> Zapraszam do do podzielenia sie doswiadczeniem optymalnych i bylych optymalnych

A moga byc niedoszli optymalni?

> (chyba ,ze z DO sie nie wychodzi:))
> Piszcie prosze o minusa a nie o zaletach diety

No dobra, jak sie upierasz to niech Ci bedzie ;)

Najgorsze w diecie opty jest to ze ciezko ja zestawic
za pomoca olejow roslinnych, co praktycznie
wyklucza wegan, zadamy suplementu panie Janie!

Wczoraj znowu kropnalem sobie oliwy i
w bolach brzucha zrodzila mi sie mysl,
ze tluszcze sa ciezkostrawne.

A pod koniec dnia po sporej dawce
ATP z oliwy do mozgu stwierdzilem ponad
wszelka watpliwosc, ze dieta optymalna to
jest tylko taka odmiana glodowki.

Zasypiajac prawie, natknalem sie dodatkowo
na wiadomosc, ktora wstrzasnela mym dobrze
naoliwionym mozgiem. Otorz Matuzalem facet
ze Starego Testamentu zyl z 1000 lat zywiac sie
suszonymi morelami i miodem. To jak z tymi pierwszymi
opty w koncu bylo? Czy oni nie przeginali z weglami?

pozdrawiam Chaciur

5. Data: 2002-02-22 12:25:12

Od: "fokan" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja ciotka po czterech latach stosowania diety dr. Kwasniewskiego umarla na
zawal serca z powodu otluszczenia miesnia sercowego.

6. Data: 2002-02-22 12:28:08

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> a teraz jeszcze jeden kwiatek dla dobrych i bogatych ludzi:))
> www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.html

ok. nie bawmy sie wciuciubabke kto uwaza, ze
Jan nie bredzi reka do gory :)

Chaciur
ps. no naprawde miam dobre zamiary, chcialem
na sobie zaeekperymentowac ale ten czlowiek mnie oslabia :(

7. Data: 2002-02-22 12:28:42

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote in

> www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.html

Przytaczam w całości, posypało mi pliterki - przepraszam...
To jest... niezwykłe...

Pytanie do ROZSĄDNYCH optymalnych:
czy nie uważacie, że takie jego teorie ewidentnie szkodzą?
Nawet jeśli ograniczenie węglowodanów z diety _może_ być korzystne, to
takie wystąpienia są aburdalne - nawet tego nie będę komentować.

(Pytanie brzmiało - jestem zarażona wirusem HIV czy mam szanse wyzdrowieć)

Ma pani szansę na wyzdrowienie. Wirusem HIV zarażajš się najczęœciej ludzie
stosujšcy pastwiskowy model żywienia. Przez zainfekowanš krew może zakazić
się każdy, któremu podano krew z wirusem. Ale nie każdy potrzebuje krwi.
Stosujšcy żywienie optymalne krwi nie potrzebujš bo sš zdrowi, nie
przeprowadza się u nich operacji, przy których można dostać zakażonš krew,
bo nie chorujš na choroby wymagajšce zabiegów chirurgicznych. Nawet w
wypadkach drogowych i innych uczestniczš wiele razy rzadziej niż inni.
Nigdy stosujšcy żywienie optymalne nie może zasnšć za kierownicš. Alkoholu
pijš mało, zawsze po zachodzie słońca i zawsze niewiele, tak że nawet po
jego wypiciu będš mieli poziom alkoholu we krwi poniżej 0,2 promile, a taki
poziom alkoholu nie upoœledza sprawnoœci i nie wydłuża czasu reakcji.
Ponieważ majš wyobraŸnię, to nawet jeœli nieco wypijš, to za kierownicę nie
siadajš. Ponieważ majš wyobraŸnie, jeżdżš bezpiecznie i nigdy nie maja
pierwszeństwa przejazdu, przez co rzadziej uczestniczš w wypadkach.
Ponieważ sš zdrowi i nie chodzš na żadne badania i nie dajš sobie pobierać
krwi do badań. nie dostajš zawału, czy wylewu za kierownicš, dlatego i ta
przyczyna wypadków u nich nie istnieje. W ubiegłym roku podano w prasie, że
w USA dziecko zarażone wirusem HIV od matki w czasie cišży, które miało
dodatnie odczyny tego wirusa od urodzenia, przestało być serododatnie, a
stało się seroujemne. Organizm dziecka potrafi zlikwidować wirusa,
ponieważ zostało przyjęte do rodziny bogatych i dobrych ludzi. A bogaci w
USA nadal jedzš bardzo tłusto, bo gdyby tego nie robili, to szybko
przestaliby być bogatymi. Bardzo bogaty człowiek potrafi szybko stracić
majštek w licznych kasynach gry, tylko poczuje nieodpartš ochotę na hazard.
Hazard jest największš przyjemnoœciš dla ludzi o okreœlonych i
niekorzystnym składzie diety. Optymalny nawet nie gra w Totka, a hazard go
nie interesuje.

Wzrost przeciwciał przeciwko wirusowi, ustšpienie przewlekłych katarów,
odpornoœć na grypy i przeziębienia, œwiadczš o znacznym wzroœcie odpornoœci
na wszelkie infekcje pochodzenia wirusowego, czy bakteryjnego. Optymalnie
żywiony nigdy nie sięga po narkotyki, bo ma rozum , niczego się nie boi,
prowadzi pogodne życie, jest szczęœliwy i nie musi poprawiać sobie nastroju
narkotykami i nigdy po nie nie sięga. Zatem nawet zainfekowanš igłš przy
wstrzykiwaniu narkotyków też nie może się zarazić.

8. Data: 2002-02-22 12:35:51

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ogień:(
>
> nasuwa mi się tylko porownanie do stada zagubionych owiec prowadzonych

To wszystko, co masz do powiedzenia?

> a teraz jeszcze jeden kwiatek dla dobrych i bogatych ludzi:))
> www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.html

I co Cię tak szokuje? Że w USA istnieją bogaci i dobrzy ludzie, którzy
zaadoptowali dziecko z HIV?

9. Data: 2002-02-22 12:52:27

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości > Pytanie do
ROZSĄDNYCH optymalnych:
> (Pytanie brzmiało - jestem zarażona wirusem HIV czy mam szanse wyzdrowieć)
>
> Ma pani szansę na wyzdrowienie. Wirusem HIV...[...]

R O T F L
Piotr

10. Data: 2002-02-22 12:55:55

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moja byla 5 lat na diecie w/g prof Religi i tez wykitowala.
dziwne co?
tom

Użytkownik "fokan" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Moja ciotka po czterech latach stosowania diety dr. Kwasniewskiego umarla
na
> zawal serca z powodu otluszczenia miesnia sercowego.

Tak, podjąłem decyzję
Herbalife skuteczne odchudzanie
Re: Uwaga wirus
Bezz i jego kwieciste słownictwo