Miraculu próbki

1. Data: 2003-08-01 15:01:48

Temat: Miraculu próbki
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Czy któraś z Was prosiła może MIraculum o jakieś próbki? Z jakim
skutkiem? A przede wszystkim pod jakim mailem, bo ja coś nie potrafię
znaleźć na stronie.
Maga

1. Data: 2003-08-01 15:06:19

Temat: Re: Miraculu próbki
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Czy któraś z Was prosiła może MIraculum o jakieś próbki? Z jakim
> skutkiem? A przede wszystkim pod jakim mailem, bo ja coś nie potrafię
> znaleźć na stronie.
> Maga

Ja pisałam do nich dzisiaj. N a ich stronie, na górze jest zakładka a tam-
''napisz do nas''- i właśnie stamtąd wysłałam maila.

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-08-01 15:10:59

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-01 17:40:04

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Dzięki, dzięki wielkie, to chyba te upały czy co, jak ja to przeoczyłam?
I dzięki za linka, bo coś mi się to nie chciało tak normalnie ze strony
otworzyć.
Już napisałam, to teraz będziemy obie czekać.
POzdrówka.
Maga

1. Data: 2003-08-04 07:36:29

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Czy któraś z Was prosiła może MIraculum o jakieś próbki? Z jakim
> skutkiem? A przede wszystkim pod jakim mailem, bo ja coś nie potrafię
> znaleźć na stronie.
> Maga

Hej!
Ja - jakiś czas temu, i ze skutkiem pozytywnym: po chyba 2 tygodniach
dostałam próbki kremu pod oczy Owocowy Sad i kilku produktów z C Young (te
akurat przydadzą się bardziej mojej córce niż mnie ;)) Liczyłam na kilka
próbek z jakiś 'poważniejszych' serii, no ale trudno, dobre i to.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-08-04 13:16:00

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otworzyć.
> Już napisałam, to teraz będziemy obie czekać.

Nie ma sprawy :)), a swoją drogą ciekawe jak długo się czeka na te próbki i
co przyślą?
Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-08-04 17:11:00

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> akurat przydadzą się bardziej mojej córce niż mnie ;)) Liczyłam na kilka
> próbek z jakiś 'poważniejszych' serii, no ale trudno, dobre i to.

Witam!!!

Ja o probki do Miraculum pisalam 12 lipca i dostalam je pod koniec
lipca. Prosilam o probki z dwoch serii a otrzymalam z jednej i tylko dwie
probi mi pasuja bo reszta jest dla mojej mamy:(((((( Tak troche na
doczepnego chyba mi je dali....Bo na fitohormony mam jeszcze czas...:)))
Wiadac jakos nie moga trafic z tymi probkami do klientek:))))

Pozdrawiam

Tysia

Promocja Miraculum
Tampony!!!