Miś Tatty Tedy - prośba

1. Data: 2009-01-21 22:12:16

Temat: Miś Tatty Tedy - prośba
Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was bardzo serdecznie,
mam ogromną prośbę, poszukuję schematu do tego obrazka

http://www.needleart.pl/pl/art/18732/Slodkich-Snow

wiem że jest mnóstwo postów poświęconych Tatty Tedy, ale niestety nie
znalazłam takiego schematu, a większość linków już nie działa :( więc
gdyby ktoś przypadkiem w swych zbiorach posiadał takie cudo to proszę
pięknie.
Postanowiłam pozbierać troszkę schematów z tym misiem, więc gdybyście
miały chwilkę i trochę chęci moja skrzyneczka przyjmie każde ilości z
Tatty Tedy :)

Z góry serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
Marzi

2. Data: 2009-01-21 23:14:10

Temat: Re: Miś Tatty Tedy - prośba
Od: Iskra01pl <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzisc pisze:

> Postanowiłam pozbierać troszkę schematów z tym misiem, więc gdybyście
> miały chwilkę i trochę chęci moja skrzyneczka przyjmie każde ilości z
> Tatty Tedy :)

rozpoczynam wysyłkę :)

3. Data: 2009-01-22 06:02:05

Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu masz trochę schematów
http://picasaweb.google.com/ticianninha/TattyTeddy#
http://ewagie.fotosik.pl/albumy/159231.html#e

pozdrawiam Mirella

f.googlegroups.com...

4. Data: 2009-01-22 10:46:30

Od: "Robótkowa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Postanowiłam pozbierać troszkę schematów z tym misiem, więc gdybyście
> miały chwilkę i trochę chęci moja skrzyneczka przyjmie każde ilości z

Tu masz dokładnie ten schemat
http://ewagie.fotosik.pl/zdjecia/25

5. Data: 2009-01-22 12:58:55

Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 11:46, "Robótkowa" <r...@p...onet.pl>
wrote:

> Tu masz dokładnie ten schemathttp://ewagie.fotosik.pl/zdjecia/25
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

DZIĘKUJĘ Wam jak nie wiem co :) jesteście kochane! :*:*:*

Kurs kroju i szycia
re: maszyna do szycia
wielka prośba gazetki
szukam ....