Mleko jeszcze raz!

61. Data: 2005-10-01 11:23:19

Temat: Re: Mleko jeszcze raz!
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:blrsj198bircjijsl7m8a78fjilvi11jrj@4ax.com...

> Powodzenia i radosci zycze :PPP

Dzięki. Dziś koniecznie potrzebne. Zawsze ten byt ma chandrę, jak mgła i
deszczem siąpi.

Pzdr
Paweł

PS Ale albo ja tracę wzrok na starość, albo onże coraz piękniej z
każdym rokiem wygląda :)

62. Data: 2005-10-01 13:10:11

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Sep 2005 22:39:43 +0000 (UTC) I had a dream that Maciej Jastrzebski
> No to napisz do PWN, że się straszliwie mylą w swojej encyklopedii:
>http://encyklopedia.pwn.pl/1992_1.html

Zaglądasz do encyklopedii selektywnie - jedno słowo pasuje, drugie nie.
Zobacz: http://encyklopedia.pwn.pl/szukaj.php?co=aluminium - na tej stronie
słowo "pierwiastek" występuje TYLKO przy haśle "glin".
Encyklopedia PWN słowa nie podaje o tym, że aluminium jest pierwiastkiem.

Zwany aluminium. Nie pisze, że błędnie zwany? :)

> Dalej się będziesz upierał, że aluminium to stop i NIE JEST pierwiastkiem?

Tak, zobacz do encyklopedii PWN ;-P

--
Grzegorz Janoszka

63. Data: 2005-10-01 13:13:33

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Oct 2005 08:26:00 +0200 I had a dream that bazyli4 <b...@p...onet.pl>
wrote:
>No dobra, bo dyskusja zaczyna być dziwna. Idź się chłopcze chemii doucz.
>Tylko nie ucz się od tych kretynów, którzy każą na dwutlenek węgla mówić
>ditlenek węgla.

Per "chłopcze" to sobie do swoich dzieci ucz. A co do chemii - znajdź mi choć
jeden układ okresowy pierwiastków, w którym występuje "aluminium".
Przykłady: http://www.chemia.px.pl/uklad/ http://www.republika.pl/ewamalecka/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_okresowy_pie
rwiastk%C3%B3w

A co do dwutlenku węgla - jak już ktoś zauważył słusznie - prawidłową nazwą
jest tlenek węgla IV czy jakoś tak.

--
Grzegorz Janoszka

64. Data: 2005-10-01 13:14:47

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Oct 2005 09:32:44 +0200 I had a dream that dexth <d...@i...pl> wrote:
>Grzesiu radzi zeby zajrzec do ksiazki, a gdyby sam zajrzal to przeczytal by
>sobie i moze zrozumial co ma "plemnik do wiatraka". Grzesiu ja juz wiecej
>ci nie odpisze. bez wzgledu czy to zrozumales czy nie. Jak jestes uparty i
>nie chcesz zajrzec do ksiazki to przeczytaj dokladnie wszystkie posty i
>znajdziesz tu wyjasnienie.

Dobrze, naucz mnie nieświadomego i pokaż mi układ okresowy pierwiastków
stworzony w języku polskim, gdzie pierwiastek o liczbie atomowej 13 i o
symbolu Al nazywa się "aluminium" ;-)

--
Grzegorz Janoszka

65. Data: 2005-10-01 13:16:05

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ...oraz słowniku wyrazów obcych:
>
> Dalej się będziesz upierał, że aluminium to stop i NIE JEST pierwiastkiem?

Kolego arogancki - popraw wszystkie polskie wydania układu okresowego,
bo wspominają one tylko o glinie, a aluminium tam występuje tylko jako
łacińska nazwa pierwiastka glin.

--
Grzegorz Janoszka

66. Data: 2005-10-01 15:40:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzięki. Dziś koniecznie potrzebne. Zawsze ten byt ma chandrę, jak mgła i
>deszczem siąpi.
>
>Pzdr
>Paweł

a ja w deszcz, mgle i jak siapi to jestem jako to prosiatko w
deszcz....

>PS Ale albo ja tracę wzrok na starość, albo onże coraz piękniej z
>każdym rokiem wygląda :)

Czy ja wiem....

Pierz, wyraznie na manowcach, ale za to z wczorajsza kolacja w
postaci kurczaka cos a la marokanski...nie bede udawac. ze to
kurczak PO marokansku ale podgladalam faceta w tv co robil takie
cos. z kuskusem.dobre.bardzo....
No i bread and butter pudding. Z duza iloscia zapachu
waniliowego
K.T. - starannie opakowana

67. Data: 2005-10-01 15:52:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

68. Data: 2005-10-01 16:13:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Sep 2005 17:05:57 +0200, "bazyli4"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

>jest
>jest.
>
>Twierdzisz zatem, że gotowanie w woreczkach ryżu i kasz jest wygodne?
>Toż to dla mnie koszmar jakiś, szczególnie kasza gryczana w woreczkach.
>Cały smak zostaje w garze - a fuj... co do ryżu... to samo. Jeśli kto
>uważa, że to wygodne, to niech policzy ile co kosztuje i sam zobaczy, co
>dla kogo jest wygodne..
>
>Pzdr
>Paweł

Nie jest wygodne - mi zawsze dynda, klepie goracym po rekach,
chlapie i oglnie parzy po rekach, para parzy, nozyczki mi z rak
wylatuja, ogolna Sodomia i Gomoria......

Pierz, z kilkoma lewymi rekami
K.T. - starannie opakowana

69. Data: 2005-10-01 16:14:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Oct 2005 13:14:47 +0000 (UTC),
G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
wrote:

>Dobrze, naucz mnie nieświadomego i pokaż mi układ okresowy pierwiastków
>stworzony w języku polskim, gdzie pierwiastek o liczbie atomowej 13 i o
>symbolu Al nazywa się "aluminium" ;-)

Idzcie sobie na jakas grupe -pl.rec.awantury-chemiczne, OKi?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

70. Data: 2005-10-01 16:22:09

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <G...@s...pro.onet.pl> wrote:

> [...]
> słowo "pierwiastek" występuje TYLKO przy haśle "glin".
> Encyklopedia PWN słowa nie podaje o tym, że aluminium jest pierwiastkiem.

Myślisz, że jak wytniesz to, co wcześniej wkleiłem, to zaczarujesz
rzeczywistość? No to cytat ze strony, którą sam wyżej podałeś (a tenże cytat
wyciąłeś z mojej poprzedniej odpowiedzi):

'ALUMINIUM, używana w technice nazwa -> glinu.'

Którego słowa z tego zdania nie rozumiesz?

> Zwany aluminium. Nie pisze, że błędnie zwany? :)

No popatrz, jakoś nie. I nie 'pisze', ale 'jet napisane', panie purysto
językowy. :)

> Tak, zobacz do encyklopedii PWN ;-P

Przecież to właśnie zrobiłem.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

Re: Mleko jeszcze raz!
OT - olej lniany
Re: pomidory lima
Forma do tarty