Młotek

1. Data: 2003-01-16 08:07:15

Temat: Młotek
Od: "rafh" <*rafh*@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Skoro mowa tu o domu, to rowniez o majsterkowaniu ;-)
Mam problem - mlotek, siekiera i kliny - jak zalozyc? Chodzi o dokladne
umieszczenie metalowych czesci w/w narzedzi na trzonku. Czy znajde gdzies w
sieci porady? Jaki klin, jak go zamontowac itp itd
Prosze o pomoc.

pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2003-01-16 13:11:23

Temat: Re: Młotek
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafh" <*rafh*@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam problem - mlotek, siekiera i kliny - jak zalozyc? Chodzi o dokladne
> umieszczenie metalowych czesci w/w narzedzi na trzonku. Czy znajde gdzies
> sieci porady? Jaki klin, jak go zamontowac itp itd

Jesli moge cos doradzic, to najlepiej po prostu kupic te narzedzia markowych
firm. Za mlotek 200g zaplacisz nie 4 zlote a 20, ale ten pierwszy zacznie
sie zsuwac z trzonka po kilku godzinach pracy, a drugi przez cale lata nawet
sie nie obluzuje

J. (uzywajacy juz od lat mlotka Sandwika)

Szafki kuchenne
Zmywarka PRIVILEG
Ktos uzywa WODNIK DUO?
uszczelnienie szamba