Młynek do pieprzu

1. Data: 2010-02-24 11:24:32

Temat: Młynek do pieprzu
Od: Janusz Wo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam młynka do pieprzu. Ma być ręczny, bez plastiku, najlepiej
metalowy mechanizm. Wolałbym z korbką, bo daje możliwość zmielenia
większej ilości pieprzu.Fajnie by bylo gdyby mial szklaną wstawkę, zeby
było widać, co tam jest w środku. Nie lubię też takiego rozwiązania, gdy
trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.
Pozdrawiam - JanuszWo
--
Popraw gaz w adresie

2. Data: 2010-02-24 11:43:43

Temat: Re: Młynek do pieprzu
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Wo" <j...@t...pl> wrote in message
> [...]
> trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
> Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.

Jest uniwersalny młynek żarnowy do nasion (i nie tylko) suchych jak i
oleistych w zestawie maszynki do mielenia mięsa Zelmer 986. Sprawdzone -
miele doskonale.
Korbkę ma na elektrykę.

3. Data: 2010-02-24 16:44:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek <p...@i...pl> wrote:

> [...]
> jak i
> oleistych w zestawie maszynki do mielenia mięsa Zelmer 986.

Taaak, na Prawuska (vel Panslavistę) zawsze można liczyć ! :-))))

J. (z wizją elektrycznej maszynki do mięsa z przystawką do mielenia
nasion, trzymanej nad talerzem zupy celem jej popieprzenia świeżo
mielonym pieprzem. Dla mnie bomba!)

4. Data: 2010-02-24 16:45:21

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Wo <j...@t...pl> wrote:
> Witam!
> Szukam młynka do pieprzu. Ma być ręczny, bez plastiku, najlepiej
> metalowy mechanizm. Wolałbym z korbką, bo daje możliwość zmielenia
> większej ilości pieprzu.

To chyba się nie da. Jestem fanem ręcznych młynków do pieprzu i już
od bardzo dawna nie widziałem spełniających w/w warunki. Jak jest
ładny, funkcjonalnie zrobiony młynek, to żarna plastikowe. Jak żarna
metalowe, to badziewna reszta. No nie da się widać i już.

J.

5. Data: 2010-02-24 16:59:19

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> [...]
>
> J. (z wizją elektrycznej maszynki do mięsa z przystawką do mielenia
> nasion, trzymanej nad talerzem zupy celem jej popieprzenia świeżo

Wujek Dobra Rada rozwiązuje wszystkie problemy. ;-))))))
Czeska firma Porkert produkowała piękne, stylowe młynki żarnowe do kawy.
Spokojnie mogły mleć każdą inną przyprawę.

6. Data: 2010-02-24 17:05:42

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Wo pisze:
> [...]
> trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
> Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.

Miałam podobny problem, przez lata nie mogłam dobrać odpowiedniego
młynka, w domu było pełno młynków i młyneczków rozmaitych firm,
renomowanych i nieznanych, i każdy po pewnym czasie był do kitu.
Najprostsze rozwiązanie: jednorazowe młynki-pieprzniczki firmy Kotanyi.
Są najlepsze, bo pieprz się kończy wcześniej, niż młynek. No i grubość
mielenia dla mnie idealna, dość gruba.
--
Basia

7. Data: 2010-02-24 17:06:00

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> Wujek Dobra Rada rozwiązuje wszystkie problemy. ;-))))))
> Czeska firma Porkert produkowała piękne, stylowe młynki żarnowe do kawy.
> Spokojnie mogły mleć każdą inną przyprawę.

A tu to czego szukasz:
http://www.smak-kuchni.pl/?zobacz=515

8. Data: 2010-02-24 17:37:11

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:

> [...]
> Najprostsze rozwiązanie: jednorazowe młynki-pieprzniczki firmy Kotanyi.
> Są najlepsze, bo pieprz się kończy wcześniej, niż młynek. No i grubość

http://www.smak-kuchni.pl/Mlynek-do-pieprzu-drewnian
y-maly-2NT-p272.html

9. Data: 2010-02-25 18:56:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Feb 2010 17:45:21 +0100, Jarek P. napisał(a):

> [...]
> ładny, funkcjonalnie zrobiony młynek, to żarna plastikowe. Jak żarna
> metalowe, to badziewna reszta. No nie da się widać i już.

Ja już dałam za wygraną. Pozostaje śledzenie aukcji na Allegro oraz Desa.
--

Ikselka.

10. Data: 2010-02-25 19:25:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Feb 2010 19:56:22 +0100, XL napisał(a):

> Ja już dałam za wygraną. Pozostaje śledzenie aukcji na Allegro oraz Desa.

DESA.
--

Ikselka.

Ubezpieczenie domu - gdzie?